Du får merke dem bedre så det ikke skjer igjen daHa ha kan ha tatt feil av sovepillene og hopp-og-sprett-pillene! De er ganske like![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får merke dem bedre så det ikke skjer igjen daHa ha kan ha tatt feil av sovepillene og hopp-og-sprett-pillene! De er ganske like![]()
Samme tenker jegJaja det er dems tap....![]()
Du skal først og fremst være mamma du![]()
Jo, men hun er utfordret til å klare 9.025 innlegg denne månedenMhm, altså babyverden sitt mål har hun jo nådd alt![]()
Du får klageSkikkelig dårlig :-o
Time will showJeg tror ikke på slikt så vil ikke fungere på meg
Nødt til å finne på noe der ja!Du får merke dem bedre så det ikke skjer igjen da![]()
Aaah du leser alle?Henger 18 minutter etter dere![]()
Hehe...koseligere detKaken var god, han satt ved siden av og spiste og teksta vaskedama![]()
Hun gjør detAaah du leser alle?![]()
Med tanke på at hun totalt har over 139 TUSEN innlegg (om jeg husker riktig, er på appen) Så tviler jeg ikke et sekund på at hun klarer det!Jo, men hun er utfordret til å klare 9.025 innlegg denne måneden
Jeg gjør detSer ikke på det jeg![]()
Rømme må jeg ha, mannen greier seg utenAvokado har jeg aldri tenkt på å ha til. Det må prøves! Vi har salat, agurk, tomat, mais, noen ganger grønne linser, ost og så kjøttdeig da. Og noen ganger løk eller paprika. Sjelden vi har kyllingkjøttdeig egentlig. Og rømme♥
Du klarer deg braGjør så godt jeg kan![]()
Oi, det ble så høyt tall JaJo, men hun er utfordret til å klare 9.025 innlegg denne måneden
Ha ha men kurs er kjekt! Særlig når man lærer noe av det!Veldiglært det på kurs
![]()
Det er planen min også...og la dem få bestemme hver sin dagHar få barna være med å planlegge uken.
Dersom vi skulle tatt det hver dag hadde de ikke hatt den muligheten
Oi, det høres spennende ut!Jobber i tollvesenet![]()
Det kommer helt an på hvem du sammenligner med detDu klarer deg bra![]()