Mjo, men det hender jeg sitter igjen med en følelse av dette fikk jeg ikkeno ut av!Er det ikke derfor man er på kurs da?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mjo, men det hender jeg sitter igjen med en følelse av dette fikk jeg ikkeno ut av!Er det ikke derfor man er på kurs da?!![]()
He he he det er en merkelig og befriende følelse
Skal ha jntekveldSkal du på party?![]()
Krise avverget! *puh*Det er jo kriiiise!!!
Jeg hadde helt klart valgt kose med baby![]()
Ikke noe stress med skravlinga, det tar du igjen en annen gang.
TypiskHer ble det kald grandiosa... Den var varm, helt til mini plutselig fant ut at han skulle spise først![]()
Har prøvd, blir kaos og kranglingHer får de ikke hver sin dag.
Vi sitter og diskuterer når vi spiser.
Noen ganger får de mange dager, andre ganger ingen.
Vi kan komme med forslag som blir forkastet siden de kommer med bedre og så videre.
Er egentlig en litt koselig måte å gjøre det på
Kommer hjem for å ta seg av gravide deg vet duOi, mannen er på vei hjem! Tidligere enn forvent i rapporteringsuka alle dager hittil!!
Wow!Oi, mannen er på vei hjem! Tidligere enn forvent i rapporteringsuka alle dager hittil!!
Wuhu!Oi, mannen er på vei hjem! Tidligere enn forvent i rapporteringsuka alle dager hittil!!
Ja, går an hvis han sover en del daJeg skravler litt bå han sover da
Ja, får nok tatt igjen på sikt![]()
Gjør det ikke her, og mamma (meg) har vetorettHar prøvd, blir kaos og krangling
Minstemann er litt liten til å skjønne poenget, klikker om han ikke får bestemme pannekaker hver dag![]()
Da er det bare å utnytte frie hender![]()
Ja er det noen som klarer det er det ronja ;-)
Søte dere erNettopp det jeg også tenker! Rette dama for jobben!
Det var gode nyheterOi, mannen er på vei hjem! Tidligere enn forvent i rapporteringsuka alle dager hittil!!
Koselig at de får være medHer er det to hver, synes det er bra de får være med og planlegge
Man kan jo håpe. I går kom han i alle fall for at jeg skulle slippe å følge guttungen på fotballKommer hjem for å ta seg av gravide deg vet du
Det er det jeg er redd for...Wow!
Hva skjer? Ikke i ferd med å bli utslitt vel?