Den kødder med meg også!Jeg blir bare kastet ut av appen :-o
Ikke meningen jeg skal skravle i kveld :-o
Går tregt og kaster meg ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kødder med meg også!Jeg blir bare kastet ut av appen :-o
Ikke meningen jeg skal skravle i kveld :-o
Hahaha, så innmari bra sagtAbsolutt! Han er så snodig! Mannen min mener at Aune må være en av de smarteste mennene i landet, som bare flyr rundt og drikker champagne og er brisen hele dagen hver dag. Uten å egentlig gjøre noen tingNå har han jo tydeligvis slengt sammen ei bok da
![]()
Litt kjipt kanskje med fugledritt i sofaenhahaha nei off da hadde jeg blitt skeptisk![]()
Ja, si det?Rart hvordan ting blir....kunne de ikke bare vært lykkelig gift liksom?
Slippe sånt tull som dette...![]()
usj ja...ellers takkLitt kjipt kanskje med fugledritt i sofaen![]()
Yeei, håper hun sover søttSjumannen klarte å legge henne nå, tror hun sover!! Klokka er bare ti, så det var ikke verst!
Her får de ikke hver sin dag.Det er planen min også...og la dem få bestemme hver sin dag![]()
Ja er det noen som klarer det er det ronja ;-)Med tanke på at hun totalt har over 139 TUSEN innlegg (om jeg husker riktig, er på appen) Så tviler jeg ikke et sekund på at hun klarer det!
HahaDer et en kjede.
De har kjempe mange butikker.
Hele 34 stykker i Sverige, 21 i Japan og 1 i Norge![]()
Nettopp det jeg også tenker! Rette dama for jobben!Ja er det noen som klarer det er det ronja ;-)
Lett blanding kanskjeHihi..
Eller godt opplært, du får velge selv
Her er det to hver, synes det er bra de får være med og planleggeDet er planen min også...og la dem få bestemme hver sin dag![]()
Vi er nok for aktiveDen kødder med meg også!
Går tregt og kaster meg ut...
Den gåsaken kan man jo tre innunder håndtaket på vogna?Men da blir det vel litt bredt![]()
Så smart å la ungene bestemme noen av middageneHer er det to hver, synes det er bra de får være med og planlegge
Lykke til i jaktenVi leter![]()
Har også nett butikk så jeg nåHahafår prøve en i Japan da
![]()
Haha ja, andre gang hun er på tur i det O store utland!Yeei, håper hun sover søtt
Blir jo litt giret av å være i utlandet og greier![]()
Og bare 9 negative, dislikes - det er imponerende!Med tanke på at hun totalt har over 139 TUSEN innlegg (om jeg husker riktig, er på appen) Så tviler jeg ikke et sekund på at hun klarer det!
Har blitt mye bedre nåIkke bare hos meg med andre ord... Men Syns det var verst sånn for en times tid siden. Nå går det greit
Ingen tvilNettopp det jeg også tenker! Rette dama for jobben!