Så lenge jeg skravler jevnt hele mnd så skal det nok gåVeldigdet klarer du helt sikkert
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge jeg skravler jevnt hele mnd så skal det nok gåVeldigdet klarer du helt sikkert
![]()
Nesten ikke noe å snakke omHaha. Tenkte meg det. Blir en liten overvekt, da![]()
Neida, bare småpengerNesten ikke noe å snakke om![]()
Da er det bare å holde skravle i gangSå lenge jeg skravler jevnt hele mnd så skal det nok gå![]()
Gratulerer med oppgradert bilparkBilen fikset og tilbake i oppskjørsel og i tillegg fått ny bil nr. 2 i dagSå nå har vi 3:O:O
Ellers er fuglekassa mi kommet på veggen![]()
Samme som meg detKontorjobb/rådgiver.
Går ikke mer i detalj enn det, da får vi ta det på pm![]()
Så snill du er daNå skal jeg stryke penskjorta til mannen, spnn at den er klar til i mårra.
Du er effektiv du søtaJeg var hos hs, gått tur, handla, vaska opp, vaska og hengt opp klærog da gikk tia ganske så fort
og så skal jeg snart begynne å vaske for jeg får vist besøk i morra....
Du er så rutinert, så det greier du nok sikkert!Ja, det har virkelig tatt seg opp her! Men hyggelig at så mange vil være med og skravle, da. Samme hvor jeg havner bare jeg er over grensa![]()
SkjønnerKontorjobb/rådgiver.
Går ikke mer i detalj enn det, da får vi ta det på pm![]()
Gratulerer med oppgradert bilpark
Håper det flytter inn noen i huset da!
Snille mannen?!Der kom teen min![]()
Vi får tro detDu er så rutinert, så det greier du nok sikkert!
Trives godt! Varierte oppgaver og alltid noe nytt og spennendeSkjønnertrives du?
Da er det greitJa, jeg vetHan spurte så fint så
![]()