Lolo
Forumet er livet
jupps, jobber på herJobber du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jupps, jobber på herJobber du?
Da får du bytte til "skravla går" daHvorfor ikke?!![]()
Rock it babyRocketid! Skravles om 15 min
Absolutt!!Så koselig daslike dager er gull verdt!
Hva jobber du som?jupps, jobber på herSnart i mål med kveldens oppgaver nå
![]()
Lå så godt på sofaen nåDet burde du
Kjøpt den på Lagerhaus på Strømmen storsenterSånn vil jeg ha!hvor har du kjøpt??
Joda, men går liksom så veldig i perioder for meg. Blir hekta en stund, og så må jeg ha pause for å få piffen igjener da et bra antall det
Ja, det har virkelig tatt seg opp her! Men hyggelig at så mange vil være med og skravle, da. Samme hvor jeg havner bare jeg er over grensaGår nedover her også
Veldig mange som skravler.
Du er treeeeegRock it baby![]()
Rart hvordan ting blir....kunne de ikke bare vært lykkelig gift liksom?Kjedelig! Mine skilte seg i 2009, så mamma var alene i tre år før hun ble sammen med typen sin. Han har ingen barn fra før, og flyttet fra sin mamma og inn til min mamma.. Pappa har rukket å ha to forhold allerede, nå er han "bonuspappa" i tillegg, så mye av tiden hans går der.
Kan sende over minLå så godt på sofaen nå
Og har ikke rockering heller.
Ja, det er bra med livJa, det har virkelig tatt seg opp her! Men hyggelig at så mange vil være med og skravle, da. Samme hvor jeg havner bare jeg er over grensa![]()
Samme hadde viTacoEnkleste måten å få barna til å spise salat på
![]()
Kontorjobb/rådgiver.Hva jobber du som?![]()
13. igjen... Men jeg ligger godt an til å nå målet, og det er det viktigsteHvor er du Nå da?
Ja, gjør detKan sende over min
Tøff på avstand er duNettoppderfor er det greit å skrive her!
VeldigJa, det er bra med liv
Håper jeg kommer over selv også![]()
Takk, ja jeg syns det jeg også, men føler meg så utakknemlig når jeg klager ogsåDet at man klage på at man er kvalm betyr ikke at man ikke er glad i sin lille spire..
Syns man skal få lov til å klage litt