Takk for detGod rocking![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detGod rocking![]()
Burde vel rocket litt selv også daJa ikke sant
Ikke nå lengerEr du spent?![]()
Så koselig daHan må nok det ja! Skal ta bussen til byen i mårra da (bor bare 5 unna med bil, men er liksom veldig stas å ta bussen innimellom). Så da skal vi baaare kose ossLuksus å ha sånne dager altså!
Det har du fortjentJeg våger meg ikke ned for å se rotet, så har bestilt ett lite kakestykke av gubben. Det har jeg forbrent tidligere idag![]()
Det at man klage på at man er kvalm betyr ikke at man ikke er glad i sin lille spire..Nei, jeg er så lykkelig for at jeg er gravid, men fader da, er det nødvendig å lage sånn bøll?![]()
Hun stopper nok på 2221Det er godt jobbet
Mulig du kommer over 2000 også kanskje![]()
![]()
er da et bra antall detDet har jeg lurt på og. Det meste jeg har klart er vel nærmere 300 en gang, og det jobba jeg hardt for!! Greier ikke holde et sånt tempo hver ddag, for å si det sånn. Når jeg skravler spnn moderat. Så tror jeg at jeg ligger på ca 100-150 om dagen. Men er jo ikke hver dag jeg gjør det heller. Går litt opp og ned det der for min del![]()
Hun er sååå tregKjære vennen min.
Du ligger alltid etter oss, ikke i vår nåtid..
Når noen skriver snart oppdatering, har den allerede vært når du kommer til innlegget...
Hihi, det hadde vært noeHun stopper nok på 2221![]()
Sånn vil jeg ha!
Ja! Og ser gjerne et par år yngre ut enn je er og, så følte meg alltid så ubekvem når jeg var på sånne greier som babysvømming og babysang og sånt, for ble fort veldig utafor og følte at alderen min kom i veien for at andre ga meg en real sjanse til å bli kjent. Har ikke hatt no problem med aldersforskjellen selv, kan godt ha venninner som er like gammel som mora mi, det gjør meg ingentingVar ung du da
Så flink! Jeg har sunket igjenYey klatret opp til 5.plass!!
Du har tro på dette trylleri-trallela tingen din fremdeles duHun stopper nok på 2221![]()
Jobber i tollvesenetDet kan jeg tenke meg! Hva jobber du med?![]()
Jobber du?Joda, ser det i kveld faktisk. Særlig når jeg jobber med prosesser som stadig tar et par minutter jeg må vente. Lett å snike seg inn fra appen i mens da gitt![]()
Går nedover her ogsåSå flink! Jeg har sunket igjen![]()
Det burde duBurde vel rocket litt selv også da![]()
Hvorfor ikke?!Var det et forslag til nytt kallenavn??![]()
Hvor er du Nå da?Så flink! Jeg har sunket igjen![]()