Skravletråd august

Han må nok det ja! Skal ta bussen til byen i mårra da (bor bare 5 unna med bil, men er liksom veldig stas å ta bussen innimellom). Så da skal vi baaare kose oss:) Luksus å ha sånne dager altså!
Så koselig da❤️ slike dager er gull verdt!

Nei, jeg er så lykkelig for at jeg er gravid, men fader da, er det nødvendig å lage sånn bøll? :p
Det at man klage på at man er kvalm betyr ikke at man ikke er glad i sin lille spire..
Syns man skal få lov til å klage litt

Det har jeg lurt på og. Det meste jeg har klart er vel nærmere 300 en gang, og det jobba jeg hardt for!! Greier ikke holde et sånt tempo hver ddag, for å si det sånn. Når jeg skravler spnn moderat. Så tror jeg at jeg ligger på ca 100-150 om dagen. Men er jo ikke hver dag jeg gjør det heller. Går litt opp og ned det der for min del:p
er da et bra antall det

Var ung du da
Ja! Og ser gjerne et par år yngre ut enn je er og, så følte meg alltid så ubekvem når jeg var på sånne greier som babysvømming og babysang og sånt, for ble fort veldig utafor og følte at alderen min kom i veien for at andre ga meg en real sjanse til å bli kjent. Har ikke hatt no problem med aldersforskjellen selv, kan godt ha venninner som er like gammel som mora mi, det gjør meg ingenting:)

Back
Topp