Skravletråd august

Takk, ja jeg syns det jeg også, men føler meg så utakknemlig når jeg klager også :p Handler ikke om det! Jeg er ingen god gravid bare.. Kroppen min er en dårlig kropp
Noe av det verste jeg leser er når noen klager over gravid plagene sin og så kommer noen kvinnemenneske å sier ting som ikke klag, du er i det minste gravid, staaaakars meeegggg....

Du skal ikke føle deg utakknemlig i deg hele tatt.

Etter å ha hatt en lang dag på 16 timer hvor 14 av de har vært på farta, har lillemor nå funnet frem litt energi og freser rundt i stua her som en sprettball..... Mor er ikke imponert
Haha hun svever fremdeles på den spennende dagen!?:-)

Noe av det verste jeg leser er når noen klager over gravid plagene sin og så kommer noen kvinnemenneske å sier ting som ikke klag, du er i det minste gravid, staaaakars meeegggg....

Takk søte du <3 Jeg kjente jo at når jeg var prøver så ville jeg gjort hva som helst for å være kvalm pga en spire. Men jeg skjønte liksom de som klaget også, selv om jeg ikke hadde opplevd det selv. Å spy og være kvalm er det verste jeg kan tenke meg, vedsiden av migrene.

Vi får tro det :) holder det gående i alle fall
Det er bra. Fikk en laber start på mnd, så nå må jeg prøve å skravle meg opp. Men er jammen meg mange som skravler mye denne mnd:) men er jo heldigvis ikke plasseringen som er viktig da:)

Helt enig med deg!

(selv om jeg nok var en av de som var staaaaaakars meeeeeeheeheeeg, før vi fikk førstemann... Ups...)

Back
Topp