SkuffMannen kjøpte ikke med Jappsorg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SkuffMannen kjøpte ikke med Jappsorg.
LikesinnaSamme som meg det
Så braTrives godt! Varierte oppgaver og alltid noe nytt og spennende![]()
Når du mister tråden her er det nesten umulig å hekte seg på igjen!
Trenger du å feste den?!Det eneste jeg lurer på er hvordan den vil være å feste på vognen
Noe av det verste jeg leser er når noen klager over gravid plagene sin og så kommer noen kvinnemenneske å sier ting som ikke klag, du er i det minste gravid, staaaakars meeegggg....Takk, ja jeg syns det jeg også, men føler meg så utakknemlig når jeg klager ogsåHandler ikke om det! Jeg er ingen god gravid bare.. Kroppen min er en dårlig kropp
Hjemmekontor nå. Perfekt for meg og min familie at både jeg og mannen har fleksitid og stor tillit hos lederne våreSå bra)
Hjemmekontor eller senvakt?![]()
Det er det viktigste ja13. igjen... Men jeg ligger godt an til å nå målet, og det er det viktigste![]()
Må jo både få med den og vognen nå som jeg er så gammel og gutten så litenTrenger du å feste den?!![]()
Nå er den sendtJa, gjør det![]()
Haha hun svever fremdeles på den spennende dagen!?Etter å ha hatt en lang dag på 16 timer hvor 14 av de har vært på farta, har lillemor nå funnet frem litt energi og freser rundt i stua her som en sprettball..... Mor er ikke imponert
Jeg henger 25 minutter etter her fordi jeg bruker over 30 sekunder pr innlegg!Kjære vennen min.
Du ligger alltid etter oss, ikke i vår nåtid..
Når noen skriver snart oppdatering, har den allerede vært når du kommer til innlegget...
Det meste er greit da men ikke altDa er det greitNår de spør fint.
Takk søte du <3 Jeg kjente jo at når jeg var prøver så ville jeg gjort hva som helst for å være kvalm pga en spire. Men jeg skjønte liksom de som klaget også, selv om jeg ikke hadde opplevd det selv. Å spy og være kvalm er det verste jeg kan tenke meg, vedsiden av migrene.Noe av det verste jeg leser er når noen klager over gravid plagene sin og så kommer noen kvinnemenneske å sier ting som ikke klag, du er i det minste gravid, staaaakars meeegggg....
Du skal ikke føle deg utakknemlig i deg hele tatt.
God kveldGod kveld, alle sammen! Endelig er lillemann i seng, nå skal et par timer på sofaen nytes før senga kaller.
Selvfølgelig, og denne gang kom den helt av seg selv uten at jeg sa kjære førstSnille mannen?!![]()
Det er bra. Fikk en laber start på mnd, så nå må jeg prøve å skravle meg opp. Men er jammen meg mange som skravler mye denne mndVi får tro detholder det gående i alle fall
Hvorfor er det noe av det verste du leser?Noe av det verste jeg leser er når noen klager over gravid plagene sin og så kommer noen kvinnemenneske å sier ting som ikke klag, du er i det minste gravid, staaaakars meeegggg....
Helt enig med deg!Noe av det verste jeg leser er når noen klager over gravid plagene sin og så kommer noen kvinnemenneske å sier ting som ikke klag, du er i det minste gravid, staaaakars meeegggg....
Jeeez hu er bare 10 mnd! Rull sammen kroppen og SOV!!Haha hun svever fremdeles på den spennende dagen!?![]()