Skravletråd august

Ah, lurt!
Resten av denne uka skal vi ha
Chili con carne
Spagetti og kjøttdeig
Grillmat
:p

Dere da?
Skal skrive ny liste på mandag, tenker jeg. :)
Jeg skal ut og handle i morgen.

Blir slik:

Fredag: Egg og bacon til ungene (som de selv ønsker), Ost og kjeks til oss voksene etter at de er i seng
Lørdag: Kyllingvinger til barna. Vaktler med parstinakk pure, bacon og søtpotet til oss voksene
Søndag: Langtid stekt entrecote, bearnaise saus, pomes frits, blomkål og brokkoli grateng (svigerfar på besøk)
Mandag: Pasta Carbonara
Tirsdag: Sei med løk, ris og erter
Onsdag: Kjøttboller
Torsdag: Fiskegrateng med sei

Jeg skal ut og handle i morgen.

Blir slik:

Fredag: Egg og bacon til ungene (som de selv ønsker), Ost og kjeks til oss voksene etter at de er i seng
Lørdag: Kyllingvinger til barna. Vaktler med parstinakk pure, bacon og søtpotet til oss voksene
Søndag: Langtid stekt entrecote, bearnaise saus, pomes frits, blomkål og brokkoli grateng (svigerfar på besøk)
Mandag: Pasta Carbonara
Tirsdag: Sei med løk, ris og erter
Onsdag: Kjøttboller
Torsdag: Fiskegrateng med sei
Merker dere er litt mer fancy i middagen enn vi er! :P
Elsker mat litt for mye, men er dessverre ikke så veldig flink. Mestrer hverdagsmiddager, men ellers er jeg nok mer en konditor enn kokk, tror jeg. :p
Har du en egen oppskrift bok med retter dere rullerer i, eller finner du bare på nytt hver gang?

Kose deg på jobb da:). Er du på jobb nå, eller begynner du senere?
Sitter hjemmefra og jobber på kvelden. Har rimelig selvstendig arbeid op kontor, så funker heldigvis bra å gjøre det slik;)

Oi, det kan jo bli litt mye?!:eek:
Er lov å si nei;) ikke dumt det...

Det har gått helt fint :D jeg liker besøk.. Ja, har sagt nei EN gang :p og da var det ei som ville komme med ungene sine på slep.. Måtte si ellers takk til det, gitt :o

Back
Topp