Akkurat...da gir jeg opp kupongen min daOm 192 år!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat...da gir jeg opp kupongen min daOm 192 år!
Jeg skal ut og handle i morgen.Ah, lurt!
Resten av denne uka skal vi ha
Chili con carne
Spagetti og kjøttdeig
Grillmat
Dere da?
Skal skrive ny liste på mandag, tenker jeg.![]()
Kommer du og tømmer våre også?Hurra nesten tomt rom
Ja da går jeg jo glipp av deg....Så synd![]()
For lite innleggHva har jeg klaget på?
Sikkert lett og sovne hvis det blir for rolig kan jeg tenke megRolige netter er helt topp, men liker faktisk litt action![]()

Merker dere er litt mer fancy i middagen enn vi er!Jeg skal ut og handle i morgen.
Blir slik:
Fredag: Egg og bacon til ungene (som de selv ønsker), Ost og kjeks til oss voksene etter at de er i seng
Lørdag: Kyllingvinger til barna. Vaktler med parstinakk pure, bacon og søtpotet til oss voksene
Søndag: Langtid stekt entrecote, bearnaise saus, pomes frits, blomkål og brokkoli grateng (svigerfar på besøk)
Mandag: Pasta Carbonara
Tirsdag: Sei med løk, ris og erter
Onsdag: Kjøttboller
Torsdag: Fiskegrateng med sei
Rommet vårtHva tømmer du?![]()
Forening er koseligSå var barneselskapet over og vi er hjemme igjen. Skal i forening i kveld kl 19.30, blir kjekt. Hva er deres plan for kvelden?
Unnskyld! Skal ikke glemme den merEn Romatur kan jo ikke glemmes daden er jo til og med gratis
![]()
Nå var den sendt!Så kjipt da![]()
Det er sikkert lurt jaAkkurat...da gir jeg opp kupongen min da![]()
Klart jeg gjørKommer du og tømmer våre også?
Ja det er jo klart!Ja selvfølgeligsikkert mest min da...
![]()
Å ja det stemmer. Hadde glemt detFor lite innlegg![]()
Sitter hjemmefra og jobber på kvelden. Har rimelig selvstendig arbeid op kontor, så funker heldigvis bra å gjøre det slikKose deg på jobb da. Er du på jobb nå, eller begynner du senere?
Oi, det kan jo bli litt mye?!
Er lov å si neiikke dumt det...
Å det et jo tristJa da går jeg jo glipp av deg....![]()