Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en fast dag å handle på, og et fast tidspunkt hvor jeg skriver ukesmeny og handle liste.Håper jeg også klarer det denne ganga. Pleier å gå veldig bra i et par mnd, men så skeier det ut!
Noen triks for å la være å la det skeie ut?
Vi har hatt tacoMiddags tips??I dag aner jeg ikke hva vi skal ha...
Synd for degDeg om det, jeg er ikke enig![]()
Jeg skal være herSkal ikke du være her??:O Det Syns jeg dyæu skal, for i kveld hadde jo jeg tenkt å skravle!
Alt om ikke er rødtHva slags fisk liker du da?![]()
Uff daEr så svimmel i dag... Hvordan er formen deres?
Også på en torsdag, dagVi har hatt taco![]()
Hva tømmer du?Nei nå må jeg tømme litt mer.
Ah, lurt!Jeg har en fast dag å handle på, og et fast tidspunkt hvor jeg skriver ukesmeny og handle liste.
Hva står på menyen dere denne/neste uke?
Aha, godt det og!Alt om ikke er rødt![]()
Hva er du opptatt med da?Hjelpes å dagen har flydd :O klokka er jo nesten kveld nå... jaja tia går vel fort når man er opptatt med ting og tang![]()
En Romatur kan jo ikke glemmes daUnnskyld! Ikke alt jeg husker
Så kjipt daSer dårlig ut!
Kose deg på jobb daHurra for barneselskap og hurra for forening.
Her skal det jobbes...
Jaja, vi får se hvordan det gårHar fremdeles veldig lite tro på det![]()
Flink du erHurra nesten tomt rom
Hørtes fint ut, og kjekt at det blir bra til slutt når dere legger så mye arbeid i detTakk
1 vegg i tryllestøv, 3 vegger i lille prinsesse og liste,dør, hvindu i hvit.
Rommet var i en stygg gulfarge da vi kjøpte leiligheta og masse masse hull i veggene og listene... Så har malt 3 strøk for å få det bra og sparkla vegger og listene.... Litt av et prosjekt på et barnerom... Men blir vel bra til slutt![]()
. Er prinsesse en rosa farge? Tryllestøv, hvilken farge er det?Ja det er veldig greitSamme som oss det
Tar båten til Sverige og kjører rundt hjemkjekt!
Rolige netter er helt topp, men liker faktisk litt actionJa da har du vel litt tid da, godt at nettene ikke er for travle![]()