Skravletråd august

Håper jeg også klarer det denne ganga. Pleier å gå veldig bra i et par mnd, men så skeier det ut! :p
Noen triks for å la være å la det skeie ut?
Jeg har en fast dag å handle på, og et fast tidspunkt hvor jeg skriver ukesmeny og handle liste.

Hva står på menyen dere denne/neste uke?

Jeg har en fast dag å handle på, og et fast tidspunkt hvor jeg skriver ukesmeny og handle liste.

Hva står på menyen dere denne/neste uke?
Ah, lurt!
Resten av denne uka skal vi ha
Chili con carne
Spagetti og kjøttdeig
Grillmat
:p

Dere da?
Skal skrive ny liste på mandag, tenker jeg. :)

Takk :)
1 vegg i tryllestøv, 3 vegger i lille prinsesse og liste,dør, hvindu i hvit.
Rommet var i en stygg gulfarge da vi kjøpte leiligheta og masse masse hull i veggene og listene... Så har malt 3 strøk for å få det bra og sparkla vegger og listene.... Litt av et prosjekt på et barnerom... Men blir vel bra til slutt ;)
Hørtes fint ut, og kjekt at det blir bra til slutt når dere legger så mye arbeid i det:happy:. Er prinsesse en rosa farge? Tryllestøv, hvilken farge er det?

Samme som oss det:)
Tar båten til Sverige og kjører rundt hjem;) kjekt!
Ja det er veldig greit :D Jeg syns det var sååå deilig å komme meg ut litt <3 Gruer meg til neste helg, da skal jeg være vekk fra lillemor fra fredag til søndag (!) Kjenner det river i hjerterota bare jeg tenker på det! :P Skal til Danmark med jobben. Kunne blitt hakke morsommere om jeg kunne drekke vin som planlagt :P Nå må jeg prøve å ro meg unna det også..

Back
Topp