Her er det høyt tempo for tidenOmg, over 300 innlegg på noen formiddagstimer :-D
Godt jobba :-D
Alt bra med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det høyt tempo for tidenOmg, over 300 innlegg på noen formiddagstimer :-D
Godt jobba :-D
Vi har ikke hatt det på 3 uker..Spagetti er god daVi hadde det nettopp, så får spise noe anna i dag
![]()
Hihi...får trimmet deg litt daInnom mens jeg henger som et slips etter frøkna på sparkesykkel![]()
Kjøttdeig og sausHva hadde dere til spagettien?
Bare kjøp, det finnes mange der uteMin store drøm er å kjøpe en gård![]()
Skal jeg selvfølgelig gjøreGi en lyd om det funker![]()
Hehe, samboeren spiste frokost der i dag.. Jeg var litt sur på han, så sa at han fikk fikse sin egen frokost i dag.. Da stakk han på McDonald'sMc'ern idag.
Krysser fingre for at det går braNå prøver jeg meg på Mac og chees her! Ønsk meg lykke til! Ikke holdt på noe mat siden i går kveld! Samme dagen førmen Mac og chees må a ha liksom!
OkVi har ikke hatt det på 3 uker..
Jepp, blir skippertak innimellomDa skal jeg gjøre litt husarbeid før jeg drar avgårdeflere som har husarbeid nedprioritert etter de fikk barn?
Ja prøv å snakk med henne. Du vil sikkert ikke angre på detNei, man glemmer ikke slikt.. Trøster oss med at det er de som en dag sitter med skjegget i postkassaMamma kommer faktisk en tur i dag, så får prøve å snakke med henne litt da
![]()
Middags tips??I dag aner jeg ikke hva vi skal ha...
Vi har det ofte ellers men ikke på ferieOkVi har det til støtt og stadighet. Enkel og god middag
Jeg henger meg på, må skravle meg opp en hel del![]()
Så bra! Da er vi noen her!Det greier dukan hjelpe deg, jeg
Trenger å få opp skravlemengden min betraktelig sjøl og!
![]()
Det gikk overraskende bra, takk skal du haKrysser fingre for at det går bra![]()
Har ikke ferie her... Tar den i permisjonen... Er sykemeldt..Vi har det ofte ellers men ikke på ferie
Det er bra at vi er flereSå bra! Da er vi noen her!Skal bare få kosa litt med mini og leker litt før sengetid
mannen skal på kamp så jeg har fritid i kveld
![]()
Mmm... Det hørtes godt utJeg skal ha kyllingsalat i dag![]()
Vi har vært borte i mange ukerHar ikke ferie her... Tar den i permisjonen... Er sykemeldt..
Samboeren har hatt ferie da, men da har vi flytta, pakka ut osv.. Var bare en helg på hytta med spa behandling.