Jeg har i tillegg vært hjemme hele dagen og de dagene pleier gå så sagte! Men ikke i dag visstJa det lurte jeg og på nå :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har i tillegg vært hjemme hele dagen og de dagene pleier gå så sagte! Men ikke i dag visstJa det lurte jeg og på nå :O
Er smart detVi har ofte salat vi da, frøkna elsker det og så kan hu få med seg rester som niste på skolen![]()
HeheDet pleier jeg og å gjøre, og så krydrer jeg den litt ekstra med oregano
Jeg har i tillegg vært hjemme hele dagen og de dagene pleier gå så sagte! Men ikke i dag visst![]()
Er smart detJeg pleier å ta med resten på jobb (samboeren gidder ikke å ta med, jobber privat. Så de kjøper inn mat hver dag).. Deilig med salat av forskjellige salg
![]()
MmmJeg er veldig glad i rester selv jeg, så bruker det ofte selv![]()
Neida, er jo noe nytt sier jegTrodde telepati kun fungerte dersom man hadde noe som tilhørte personen, eller kjente personen IRL![]()
MmmDeilig med restmat
Enkelt og greit
Selv om jeg betaler for mat på jobb, så frister det ikke akkurat alltid med den maten og så har jeg laktose intoleranse, så er ikke alt jeg kan spise.. Så da er det greit med egen mat
![]()
Ååh...tusen takkHehe sånn at du kan ville setet? Jeg vil helst ikke vinne det jeg da, for jeg vet ikke åssen sete jeg skal ha da jeg ikke har egen bilog siden lillebror bare er 10 dager så hadde det blitt lenge å ha det stående i gangen, så du kan godt vinne det for min del
![]()
Det blir veldig mange tror jegSå gira flere er her blir det mange over 2222 denne måneden!?![]()
Ustabilt værDer begynte det helt brått og plutselig å plaske ned.
Glad jeg ikke kom meg avgårde på den trilleturen jeg hadde tenkt
Nei... Og hvert fall ikke når det ofte går I det samme....Nei det er ikke alltid man vil ha det man får på jobb.
Hehe ja det var veldig fint den gikk så fort!Ja ja da kan dagene bli ganske lange.. men litt greit at dagen ikke har hvert så lang i dag da![]()
Du må skravle merÆsj, jeg er enda på 21plass... Det var da voldsomt..
Da må du jo ikke glemme det?!Klart jeg skal det![]()
Krysser fingreVi får se . Håper den blir sendt i dag
Nei... Og hvert fall ikke når det ofte går I det samme....
Men hender vi lager mat eller kjøper mat I steder for å spise det som kommer den dagen![]()
Kom deg ut på shopping daaaÅå, jeg savner shopping!![]()
Hehe ja det var veldig fint den gikk så fort!