Kommer an på hva?Det kommer an på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer an på hva?Det kommer an på
I kveld ja, kommer inn etter legging av barnJeg skal være her! Hvis det er i kveld det er snakk om![]()
Kosetid med de små er viktigst! Helt sant!Så bra! Da er vi noen her!Skal bare få kosa litt med mini og leker litt før sengetid
mannen skal på kamp så jeg har fritid i kveld
![]()
Hehe, godt det innimellom!! Her ble det ferdig poser med pytt i panne, sånn kyllinggreierMc'ern idag.
Nam hvitløkssaus, hvordan lager du den?Kjøttdeig, ost og hvitløksaus
Mmm... Det hørtes godt utMulig vi må stikke på butikken og kjøpe inn til kyllingsalat
![]()
Om jeg er ferdig å tømme romKommer an på hva?
Det jeg og hadde tenktI kveld ja, kommer inn etter legging av barn![]()
Skal du male?Om jeg er ferdig å tømme rom
Jukser med sånn spagetti saus på glassNam hvitløkssaus, hvordan lager du den?
Deilig med litt alenetid. Gleder meg masse til å sende mannen på fotballkampDet jeg og hadde tenktHar en ledig stund nå og da, mens får og sønn er ute en tur.
MhmHender vi har det
![]()
Enig med deg!Hjelpes å dagen har flydd :O klokka er jo nesten kveld nå... jaja tia går vel fort når man er opptatt med ting og tang![]()
Enig med deg!hvor ble det av dagen!
Hehe, ja det er detDeilig med litt alenetid. Gleder meg masse til å sende mannen på fotballkamp![]()
Det pleier jeg og å gjøre, og så krydrer jeg den litt ekstra med oreganoJukser med sånn spagetti saus på glass![]()
Ja det også! Også Skal jeg lage meg livretten minHehe, ja det er detda får du ha fjernkontrollen for deg selv da jo!
:O
Åjåj, slår ut håret skikkelig!Ja det også! Også Skal jeg lage meg livretten minhaha! Toro tomatsuppe med egg
![]()