Kom deg ut på shopping daaa![]()
Jammeeeeen... Venter litt til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom deg ut på shopping daaa![]()
Ikke jeg hvertfallHvem var det som nevnte at de spiste vaniljeis med hockey pulver?Nå klarer jeg ikke stoppe!
Alle får komme med forslag til hva vi skal ha.Merker dere er litt mer fancy i middagen enn vi er!
Elsker mat litt for mye, men er dessverre ikke så veldig flink. Mestrer hverdagsmiddager, men ellers er jeg nok mer en konditor enn kokk, tror jeg.
Har du en egen oppskrift bok med retter dere rullerer i, eller finner du bare på nytt hver gang?
Hva skal du shoppe?Jammeeeeen... Venter litt tilMå vel ha mini med på slep
![]()
Hahaha, jeg ler og ler av den dilla di!Hvem var det som nevnte at de spiste vaniljeis med hockey pulver?Nå klarer jeg ikke stoppe!
Ok. Har dere faste dager til forskjellige typer mat? Som feks tirsdag og torsdag er fisk, mandag pasta osv?Alle får komme med forslag til hva vi skal ha.
Fisk minst to ganger i uken.
Har veldig mange kokebøker, men ingen faste jeg bruker
Det er jo nå det funker å shoppe med små på slep, når de likevel stort sett ligger og sover. Vent til de blir to-tre år...Jammeeeeen... Venter litt tilMå vel ha mini med på slep
![]()
Vi har også minst to med fisk.Alle får komme med forslag til hva vi skal ha.
Fisk minst to ganger i uken.
Har veldig mange kokebøker, men ingen faste jeg bruker
Wow! Flinka!42 innlegg til så er jeg halvveis til 2222
Takk takk.Wow! Flinka!
Hvem var det som nevnte at de spiste vaniljeis med hockey pulver?Nå klarer jeg ikke stoppe!
Hva skal du shoppe?
Det er så farlig godt altså! Burde prøve!Det har jeg aldri høøørt om
Hørtes jo spennende ut![]()
Det er jo nå det funker å shoppe med små på slep, når de likevel stort sett ligger og sover. Vent til de blir to-tre år...
Tirsdag og torsdag er i utgangspunktet fisk.Ok. Har dere faste dager til forskjellige typer mat? Som feks tirsdag og torsdag er fisk, mandag pasta osv?