Skravletråd august

Hvem var det som nevnte at de spiste vaniljeis med hockey pulver?:P Nå klarer jeg ikke stoppe!

Merker dere er litt mer fancy i middagen enn vi er! :P
Elsker mat litt for mye, men er dessverre ikke så veldig flink. Mestrer hverdagsmiddager, men ellers er jeg nok mer en konditor enn kokk, tror jeg. :p
Har du en egen oppskrift bok med retter dere rullerer i, eller finner du bare på nytt hver gang?
Alle får komme med forslag til hva vi skal ha.
Fisk minst to ganger i uken.
Har veldig mange kokebøker, men ingen faste jeg bruker

Jammeeeeen... Venter litt til :p Må vel ha mini med på slep :o
Det er jo nå det funker å shoppe med små på slep, når de likevel stort sett ligger og sover. Vent til de blir to-tre år...

Alle får komme med forslag til hva vi skal ha.
Fisk minst to ganger i uken.
Har veldig mange kokebøker, men ingen faste jeg bruker
Vi har også minst to med fisk.
Og pizza eller taco (evt heller sushi til oss etter barnas sengetid) på fredager. Resten er random.

Det er jo nå det funker å shoppe med små på slep, når de likevel stort sett ligger og sover. Vent til de blir to-tre år...

Haha, ja det er nok sant det :p
Men venter til jeg kan gi han flaske.. Jeg er ikke en av dem som kommer til å sitte å amme på en benk på kjøpesenteret :p

Ok. Har dere faste dager til forskjellige typer mat? Som feks tirsdag og torsdag er fisk, mandag pasta osv?
Tirsdag og torsdag er i utgangspunktet fisk.
Fredag og lørdag får ungene det de ønsker, og vi spiser litt med dem, og har en bedre middag når de er i seng.
Søndager er god familie middag

Back
Topp