Skravletråd august

Lille familien her har vært på shopping i dag, og håper vi får bestilt ny sofa og sofabord innen lørdag:) ellers har jeg kjøpt stoff til babynest til vogna♡

Nå er baby nybadet og nyspist, og sover søtt i kurven sin mens jeg skal smårydde litt:)

Dere har gjort i dag da?

Tirsdag og torsdag er i utgangspunktet fisk.
Fredag og lørdag får ungene det de ønsker, og vi spiser litt med dem, og har en bedre middag når de er i seng.
Søndager er god familie middag
Så utrolig smart å dele det opp sånn! Mye enklere å bygge måltidene etter den planen der! Skikkelig inspirert her jeg sitter!

Haha, ja det er nok sant det :p
Men venter til jeg kan gi han flaske.. Jeg er ikke en av dem som kommer til å sitte å amme på en benk på kjøpesenteret :p
Mange kjøpesenter har ammerom, eller stellerom man kan sitte og amme på.
Og aldri si aldri. Jeg trodde heller ikke jeg skulle, men har ammet på de merkeligste steder ;)

Hvem var det som nevnte at de spiste vaniljeis med hockey pulver?:P Nå klarer jeg ikke stoppe!
Dersom det er det vanlige hockey pulveret kan det umulig være godt, men med det med jordbærsak derimot, det tror jeg kan bli virkelig nam

Hei på dere :-D
Nyladet mobil og frøken som snart skal i seng ;-)

Ble knallvær her, så ungene fikk bade ute og middagen spiste vi også ute i dag :-D

Gikk strålende med storebror på sfo i dag også, jenta han har gått med i bhg kom endelig i dag ;-)
Hei, hei:D
Så heldig dere har vært med været idag!
Flott at storebror har fått selskap av kjentfolk på SFO:D snart klar for skolen nå!

Lille familien her har vært på shopping i dag, og håper vi får bestilt ny sofa og sofabord innen lørdag:) ellers har jeg kjøpt stoff til babynest til vogna♡

Nå er baby nybadet og nyspist, og sover søtt i kurven sin mens jeg skal smårydde litt:)

Dere har gjort i dag da?

Her har vi hatt besøksdag :)
Først en kamerat av gubben som plutselig kom med blomster og greier :)
Så kom mamma og tante på vesøk etterpå. Fikk jaggu blomst og gave av dem og :D Gaver er gøy!
Nå har mini nettopp spist, så nå må jeg og rydde litt. Ble brukt en del kaffekopper idag, gitt :o

Hva har vi hatt til middag idag?
Vi har første uka på noen mnd hvor vi faktisk har skrevet ukesmeny og bare handla en dag. Ble laks idag! Vilt med penger man sparer med ti minutters planlegging.
Vi har hatt taco:D
Ikke kommet skikkelig igang med middagsplanleggingen her, men starter på mandag etter ferien:)

Back
Topp