Okay. Tirsdag og torsdag er fine fiskedager!Tirsdag og torsdag er i utgangspunktet fisk.
Fredag og lørdag får ungene det de ønsker, og vi spiser litt med dem, og har en bedre middag når de er i seng.
Søndager er god familie middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okay. Tirsdag og torsdag er fine fiskedager!Tirsdag og torsdag er i utgangspunktet fisk.
Fredag og lørdag får ungene det de ønsker, og vi spiser litt med dem, og har en bedre middag når de er i seng.
Det er så farlig godt altså! Burde prøve!![]()
Så utrolig smart å dele det opp sånn! Mye enklere å bygge måltidene etter den planen der! Skikkelig inspirert her jeg sitter!Tirsdag og torsdag er i utgangspunktet fisk.
Mange kjøpesenter har ammerom, eller stellerom man kan sitte og amme på.Haha, ja det er nok sant det
Men venter til jeg kan gi han flaske.. Jeg er ikke en av dem som kommer til å sitte å amme på en benk på kjøpesenteret![]()
Kjekt å haJa kanskje. På tide med ny
Dersom det er det vanlige hockey pulveret kan det umulig være godt, men med det med jordbærsak derimot, det tror jeg kan bli virkelig namHvem var det som nevnte at de spiste vaniljeis med hockey pulver?Nå klarer jeg ikke stoppe!
Å er du en japper og? Det er en sjelden rase! Eneste sjokoladen jeg digger!Vet ikke om jeg tør!
Kan ikke bli hekta på is..er jo allerede avhengig av safarikjeks
Og japphuff..
Ull er gullNei, jeg har vel ikke noe jeg egentlig trenger
Ikke sånn akutt ihvertfall.. Kunne tenkt meg å få tak i noe ullklær til mini![]()
Det vanlige! Helt sjukt godt det og! Perfekt blanding mellom søtt og sterkt!Dersom det er det vanlige hockey pulveret kan det umulig være godt, men med det med jordbærsak derimot, det tror jeg kan bli virkelig nam
Hei, heiHei på dere :-D
Nyladet mobil og frøken som snart skal i seng ;-)
Ble knallvær her, så ungene fikk bade ute og middagen spiste vi også ute i dag :-D
Gikk strålende med storebror på sfo i dag også, jenta han har gått med i bhg kom endelig i dag ;-)
Vet ikke. Altfor mye fintHva skal du kjøpe da?![]()
Jeg har ikke vært på et kjøpesenter hvor de ikke har hatt ammeplass på stellerommet.Haha, ja det er nok sant det
Men venter til jeg kan gi han flaske.. Jeg er ikke en av dem som kommer til å sitte å amme på en benk på kjøpesenteret![]()
Hehe.. Ja, det er noe å tenke på det ogFadder ja...der sa du noe![]()
Men på IS?Det vanlige! Helt sjukt godt det og! Perfekt blanding mellom søtt og sterkt!
Helt klart jaKjekt å ha![]()
Hei, heiSkal si det skravles her! Kan jeg være med?![]()
Lille familien her har vært på shopping i dag, og håper vi får bestilt ny sofa og sofabord innen lørdagellers har jeg kjøpt stoff til babynest til vogna♡
Nå er baby nybadet og nyspist, og sover søtt i kurven sin mens jeg skal smårydde litt
Dere har gjort i dag da?
Vanskeligere å finne tid til alt når man har familieDet gjør det enklere jaher har alle stiftet familie og da blir man fort opptatt...
![]()
Vi har hatt tacoHva har vi hatt til middag idag?
Vi har første uka på noen mnd hvor vi faktisk har skrevet ukesmeny og bare handla en dag. Ble laks idag! Vilt med penger man sparer med ti minutters planlegging.