Det gjør det alltidEr under utredning, men ting tar tid :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør det alltidEr under utredning, men ting tar tid :/
Latterlig! Tenk å gjøre sånnnei, tenk på alle han har skremt
Hvilket rom?Burde vel tømme rommet snart..
Soverommet vårt, det skal malesHvilket rom?
bare bra Kengu min!Jaaaaa Mrell!
Hvordan går det?
Mirell, det er lenge siden det.god formiddag jenter. hvordan går det med dere?
Vårt blir malt i dagSoverommet vårt, det skal males
hordan går det me lillegull da? skjønner det kan bli litt hektsk når du er alene med de jabare bra Kengu min!litt sliten og trøtt.. kjenner at det skal bli greit å sende Vesla tilbake i barnehagen på mandag..
Hun er høyt og lavt om dagen... Å gubben har jobbet dobbelt hele sommeren.
Joda.. lille prinsen vokser i takt med dageneMirell, det er lenge siden det.
Spørsmålet er ikke hvordan det går med oss, her er det det gamle samme.
Hvordan er det med dere?
Vårt må tømmes for tusen ting førstVårt blir malt i dag![]()
Da er det rolige nattevakter siden du kan skravle da? Tror ikke jeg hadde klart ei nattevakt en gang, så du er god som klarer det. Nå er presangen handlet, og vi er hjemme igjen.Jobber turnus, så har 7 nattevakter i måneden sånn ca
Kos dere på shopping!
lillegull har det bra. han er veldig kosete. så det er veldig mye bæring av en liten gutt og samtidig holde tritt med Veslahordan går det me lillegull da? skjønner det kan bli litt hektsk når du er alene med de ja
Jeg digget mammabuksene![]()
Kjenner til det. Vi har bygget en ny vegg, tapetsert og nå skal det males. Gleder meg til å flytte inn igjen. Lei av å sove på stuegulvetVårt må tømmes for tusen ting først
Travle dager da med andre ordlillegull har det bra. han er veldig kosete. så det er veldig mye bæring av en liten gutt og samtidig holde tritt med Vesla
Her blir det nok sivng på gjesteromKjenner til det. Vi har bygget en ny vegg, tapetsert og nå skal det males. Gleder meg til å flytte inn igjen. Lei av å sove på stuegulvet
Mine var og altfor lange. Bortsett fra mammajoggebuksene. Men jeg var knapt ute av huset da jeg var gravidUff fant aldri noen jeg likte eller satt greit på meg jeg da... så er jeg så lav at de var jo alt for lange![]()
Vi måtte stenge av hele loftet pga gammel isolasjonHer blir det nok sivng på gjesterom
ja det kan man vel siTravle dager da med andre ord
Uff da det er kjiptVi måtte stenge av hele loftet pga gammel isolasjon![]()