Det er gull verdt!Godt med litt egen tid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er gull verdt!Godt med litt egen tid![]()
Som utplasserte en bombe og skøyt seg selv..Hvem vekter?
Du vet du har rett til utredning etter å ha mistet 3 ganger på rad?Tusen takkmin 3 spontanabort
og 4 gang jeg mister på under 1 år
Så det der.Som utplasserte en bombe og skøyt seg selv..
Som utplasserte en bombe og skøyt seg selv..
HuffTusen takkmin 3 spontanabort
og 4 gang jeg mister på under 1 år
Skjønner ikke at der mulig jeg.Så det der.
Han har også vært angrepet to ganger tidligere.
Spørs om det var angrep eller "angrep"
Nei det kan han ikke.Han ja, han kan ikke ha det helt bra med seg selv når han gjør slike ting....
Får bare på meg joggebukseneKjenner jeg ble ganske glad nå når jeg fikk på meg buksene mine igjenEndelig kan jeg gå med de fantastiske jeansene mine igjen
![]()
Skjønner det er mulig, er menge raringer der ute, men med en slik jobb burde kanskje han ha vært litt mer stabilSkjønner ikke at der mulig jeg.
Æsj.. Har hørt at det er mest vanlig at kontakten dabber av. I vårt tilfelle er det bare jeg som har barn ennå, så da gjør vel det ting enklere ogsåDet er ganske unikt
Selv har jeg lite kontakt med barndomsvennene desverre...
Er det jeg mener.Skjønner det er mulig, er menge raringer der ute, men med en slik jobb burde kanskje han ha vært litt mer stabil![]()
Får bare på meg joggebuksenenesten iallefall
Jaaaaa Mrell!god formiddag jenter. hvordan går det med dere?
Ikke braSom utplasserte en bombe og skøyt seg selv..
nei, tenk på alle han har skremtIkke bra![]()
Jeg digget mammabukseneHehe ja men sånn er detgår stort sett i joggebukse, men veldig greit å faktisk nå kunne ta på seg de etterlengtede buksene siden jeg hata mammaklærne
![]()
Er under utredning, men ting tar tid :/får dere noe hjelp?