Skravletråd august

Mine var og altfor lange. Bortsett fra mammajoggebuksene. Men jeg var knapt ute av huset da jeg var gravid

Nei det var ikke jeg heller en periode... men jeg hadde ikke lov til å bruke joggebukse på jobb så måtte kjøpe mammabukser :P men var sykemeldt fra midten av april og frem til perm og den perioden ble det mye joggebukse :P

Nei det var ikke jeg heller en periode... men jeg hadde ikke lov til å bruke joggebukse på jobb så måtte kjøpe mammabukser :p men var sykemeldt fra midten av april og frem til perm og den perioden ble det mye joggebukse :p
Da er det litt kjipt:( her var det joggebukse 99% av tiden :)

Så kjekt å bygge nytt hus da. Da får du det slik du vil vertfall. Vi overtok gården for snart 5 år siden, så flyttet inn i det huset foreldrene mine bygget i 1997. Heldigvis er ikke huset så gammelt, men mye jeg enda vil gjør med det. Får ta det på sikt. Tok et bad i fjord høst, vil ta det andre badet denne høsten.
Jeg overtok gården for 2 år siden:)
Det gamle huset til mormor som sto her måtte desverre rives...:( ikke var det stort nok heller;)
Ikke så gammelt hos dere da! Deilig å kunne pusse opp litt innimellom:)

Hva skravles det om? Alt for mye å lese gjennom:p
Vaskedame idag så vi måtte ut av huset, eldste er levert i bhgn og yngste sover i baksetet...
Hihi...kjenner til rømming av hus:P
Nettopp ferdig hos frisør jeg, endelig mørk igjen:P

Jeg overtok gården for 2 år siden:)
Det gamle huset til mormor som sto her måtte desverre rives...:( ikke var det stort nok heller;)
Ikke så gammelt hos dere da! Deilig å kunne pusse opp litt innimellom:)
Min store drøm er å kjøpe en gård:)

Back
Topp