Jeg skal farge, stripe og klippeGod morgen søta
Hva skal du gjøre hos frisøren da?
Gleder meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal farge, stripe og klippeGod morgen søta
Hva skal du gjøre hos frisøren da?
HjelpesAlder er jo bare et tallSønnen min sier jeg skal bli bestemor om 6 år
Er jeg det?Ser du er langt over målet ditt da![]()
Ja synes den er best av de toVårt nærmeste er Furusett, men Slependen er større så hender vi drar dit ut isteden
Det er veldig deiligJeg burde og ha vært hos frisør![]()
Siste ferieuka dette herJobb idag?
God morgen!God morgen alle smmen
Det er jeg enig i, men den er dyrere..Ja synes den er best av de to![]()
Jeg skal farge, stripe og klippe
Gleder meg!
Takk for detHa en flott dag på jobb![]()
ok skjønner..høres lenge ut.Jada det kunne jeg jobbamen nå går vel de fleste her hver 4 helg da de jobber 12 timers vakter i helgene og det hadde hvert veldig greit det og.
Jeg kunne tenkt meg en 100% stilling egentlig
Joda jeg gjør jo det, bruker en del penger på frukt som jeg er glad imen nå er frisør litt uaktuelt da jeg ikke hadde tatt sjansen på at lillebror hadde sovet gjennom det heller
![]()
Altså, jeg regner med du veier mer enn 20 kgJeg er ikke sååå tykk??!!![]()
Haha. Så bra, da trenger jeg ikke si det face to faceHallo, jeg ser hva du skriver?!![]()
ok skjønner..høres lenge ut.
kan få min stilling du
nei, ser den. her gikk det fint med guttungen.i tillegg kjenner frisørsalongen meg så godt...og hele familien går der..så de kan også trøste i værste fall
hehe..Hahahermegås!
Jeg skal farge, stripe og klippedu da?
Åja, jobber du nattevakter? Herlig med en frisørtime da, jeg var på tirsdag. I dag skal vi i en barnebursdag, så snart skal vi ut å kjøpe presang.Skravler kun på natt når jeg er på nattevakt
Skal til frisør idag jeg, du da?
Kan få leie billig hos ossJa men det hørtes bra ut, trenger bare en plass å bo da og en passende barnevakt. Så kan jeg flytte Haha
Ja da er det greit![]()
Så kjekt å bygge nytt hus da. Da får du det slik du vil vertfall. Vi overtok gården for snart 5 år siden, så flyttet inn i det huset foreldrene mine bygget i 1997. Heldigvis er ikke huset så gammelt, men mye jeg enda vil gjør med det. Får ta det på sikt. Tok et bad i fjord høst, vil ta det andre badet denne høsten.Samme som her 1,5 time unnaderfor blir det ikke ofte..
Bygde nytt hus på familiegården i 2013 ja..
Vi boddei nærheten av Furuset før,men ikea ble lite besøktDet er jeg enig i, men den er dyrere..
Kommer mye mer uplanlagt på Slependen enn på Furusett
Sjekker på nett om de har det jeg skal ha på Furusett først, og har de ikke det, drar vi til Slependen