Uff da.Tja jeg er så lei å blø :/ og uvell... Smertene er mindre heldigvis men kommer sånn takevise støt i magen. Tenkte å sove litt når jenta mi sover så få tak i legen eller dra på legevakten![]()
Masse god bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da.Tja jeg er så lei å blø :/ og uvell... Smertene er mindre heldigvis men kommer sånn takevise støt i magen. Tenkte å sove litt når jenta mi sover så få tak i legen eller dra på legevakten![]()
Ble 750 etter du sa jeg måtte ha høyere kravVar ikke målet 700 da??![]()
Prisene er vel like, men du kjøper mer mener du??Det er jeg enig i, men den er dyrere..
Kommer mye mer uplanlagt på Slependen enn på Furusett
Sjekker på nett om de har det jeg skal ha på Furusett først, og har de ikke det, drar vi til Slependen
Takk, det gjør jegDu får kose deg hos frisøren![]()
De paraplyene øker nok vekten endel jaAltså, jeg regner med du veier mer enn 20 kgOg så får vi de paraplyene i tillegg
![]()
Var akkurat det jeg mente med setningen:Prisene er vel like, men du kjøper mer mener du??![]()
Det tør du ikke uansettHaha. Så bra, da trenger jeg ikke si det face to face![]()
Kos deg dahehe..![]()
etterveksten så farge...og kanskje klippe...husker ikke..hehe..hun har oversikt på pcen der..![]()
Jobber turnus, så har 7 nattevakter i måneden sånn caÅja, jobber du nattevakter? Herlig med en frisørtime da, jeg var på tirsdag. I dag skal vi i en barnebursdag, så snart skal vi ut å kjøpe presang.
Deilig med litt mer søvn etter amming vil jeg tro
Jeg fikser sveisen idag!
Hva skal du?![]()
Så absolutt et luksusproblemLuksusproblemkos deg!
Da må du spiseNå begynner jeg å bli skikkelig, skikkelig sulten.....
Tusen takkUff da.
Masse god bedring
får dere noe hjelp?Tusen takkmin 3 spontanabort
og 4 gang jeg mister på under 1 år
Han vekteren altså.. Makan til tullebukk
Må vente.Da må du spise