Hun er 2,5Bor gammel er din(e)? Ser for meg at det kan bli vanskelig i bhg dersom de andre barna har med kake til bursdagsfeiring og slikt. Ikke så greit å nekte sin å få da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er 2,5Bor gammel er din(e)? Ser for meg at det kan bli vanskelig i bhg dersom de andre barna har med kake til bursdagsfeiring og slikt. Ikke så greit å nekte sin å få da!
Hellige jul, den er god!!Åh det var is igjen i frysa! Ben & Jerry's med karamell og sjokoladebiter. OMG![]()
Haha...da har man vært her for mye jaMan vet man har vært *litt* for mye på BV når man holder musemarkøren over varslene på FB og irriterer deg over at varslene ikke kommer opp.
Så kommer du på, det stemmer det, det må man klikke![]()
Nei, det hadde fort blitt kjedelig!?Hihi
Kan ikke rydde og vaske hele tida heller![]()
Mm farlig god. "Bra" at de er såpass dyre, så blir det ikke så mye av detHellige jul, den er god!!![]()
Ja, det hadde det.Nei, det hadde fort blitt kjedelig!?![]()
Ja da er det nok ikke så lett spise is eller kake uten å måtte deleHun er 2,5![]()
Full kræsj på den ene telefon min ogsåGod kveld!
Hva skjer med appen? Får ikke logget innInne fra pc nå - ææææsj! Kjedelig
Får ikke kommet inn på Min side her heller. Passer ikke med bugs når man er besatt av BV
![]()
Da passer det nok bedreStemmer det. Får ha det til gode neste helg da![]()
Bra du fikk ryddet litt i frysaJa det var is. Og nå er det tomt![]()
Ok, så bra jobba!Hahatakk som spør, er kvitt 2 av dem!!
![]()
Det er jo santNeida, får jo gaflet i seg mye god mat![]()
Hvis du husker det daDa passer det nok bedre![]()
HeheMm farlig god. "Bra" at de er såpass dyre, så blir det ikke så mye av det![]()
Jepp, helt enig med duuuJa, det hadde det.
Da velger jeg heller shopping![]()
Takk for detOk, så bra jobba!![]()
Random quote:Man vet man har vært *litt* for mye på BV når man holder musemarkøren over varslene på FB og irriterer deg over at varslene ikke kommer opp.
Så kommer du på, det stemmer det, det må man klikke![]()
Det sa min ogFull kræsj på den ene telefon min ogsåmin bruker eksisterer ikke?!
TakkDa har du vært veldig flink![]()
Nyter lille N og min kjære mannJa da er det helt klart lov
Nyt kvelden!