Skravletråd august

Okei. Det blir koselig med 1-årsdag:)
Nei, holder vel lenge med banankake.
Hehe han hadde sikkert vært fornøyd med en smoothiepose, men litt kake må han jo få smake :p ja gøy med bursdag, kan ikke forstå at han allerede er ett år :eek:

Hehe han hadde sikkert vært fornøyd med en smoothiepose, men litt kake må han jo få smake :p ja gøy med bursdag, kan ikke forstå at han allerede er ett år :eek:
Tida går veldig fort :eek:
Her holdt det lenge med frukt etter middag på bursdagen :p

Tida går veldig fort :eek:
Her holdt det lenge med frukt etter middag på bursdagen :p
Ja det er faktisk helt sprøtt, føles som igår vi gikk og ventet.
Det kommer noen 2-4åringer også, så tenkte det var smart å ha et alternativ uten sukker. Vet ikke hvor strenge folk er med slikt, men jeg vil gjerne holde mini unna sukker (og salt) så lenge som mulig. Det som er kjipt er jo at det krever litt restriksjoner fra vår side også, når han etterhvert vil ha det vi har :p

God kveld!

Hva skjer med appen? Får ikke logget inn :( Inne fra pc nå - ææææsj! Kjedelig :P Får ikke kommet inn på Min side her heller. Passer ikke med bugs når man er besatt av BV :P

Ja det er faktisk helt sprøtt, føles som igår vi gikk og ventet.
Det kommer noen 2-4åringer også, så tenkte det var smart å ha et alternativ uten sukker. Vet ikke hvor strenge folk er med slikt, men jeg vil gjerne holde mini unna sukker (og salt) så lenge som mulig. Det som er kjipt er jo at det krever litt restriksjoner fra vår side også, når han etterhvert vil ha det vi har :p
Ja, kan være greit med noe uten sukker da ja:)
Kan vel bli litt vanskelig, men det går nok greit. Er først nå i sommer vi har begynt litt med is, bolle og muffins her. Saftis har vært populært nå i sommer :p

Ja, kan være greit med noe uten sukker da ja:)
Kan vel bli litt vanskelig, men det går nok greit. Er først nå i sommer vi har begynt litt med is, bolle og muffins her. Saftis har vært populært nå i sommer :p
Bor gammel er din(e)? Ser for meg at det kan bli vanskelig i bhg dersom de andre barna har med kake til bursdagsfeiring og slikt. Ikke så greit å nekte sin å få da!

Back
Topp