Ser det.Ååh....gulrotkake!!!
Skjønner at jeg er i overkant glad i kaker!!![]()
Hvordan går det med de 4 små kiloene du skulle ha vekk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det.Ååh....gulrotkake!!!
Jeg var veldig fornøyd med en oppskrift jeg hadde, men spørs om ikke den må se seg slått av Trines! Mannen elsker også gulrotkake så her går det fort unna.Skulle akkurat til å nevne den jeg også
Den er utrolig god![]()
Blæ nå fikk jeg veldig søtsug. Lurer på om det var noe is igjen i frysa?Ååh....gulrotkake!!!
Synes jeg hadde en god her også, men den ble jo utrolig saftig og spennende med eple og sjokoladeJeg var veldig fornøyd med en oppskrift jeg hadde, men spørs om ikke den må se seg slått av Trines! Mannen elsker også gulrotkake så her går det fort unna.
Ja det var en kjempegod kombo.Synes jeg hadde en god her også, men den ble jo utrolig saftig og spennende med eple og sjokolade![]()
Jeg hadde gått for ostekakeJa det var en kjempegod kombo.
Ai ai hvordan bestemme seg for hvilken man skal lage, når det er så mange gode....
Kakeparty!Hehe...da kan vi invitere hverandre på kakeparty!!![]()
Ikke jeg heller egentlig. Lagde utrolig mye kaker da jeg var gravid og hadde spesielt dilla på ostekake. Tror det faktisk er over et år siden jeg har spist det nå!Jeg hadde gått for ostekake
Det er fordi jeg ikke har spist det på en stund![]()
Da må du dele oppskrift!!Jeg lager ofte bountysjokolade selv, men bruker ferdig sjokolade da. 70% freia premium eller kokesjokolade. Avhengighetsskapende godt, og nesten sunt!![]()
Ja, gulrotkake! Og den er naturlig melkefri hvis man dropper toppingJeg var veldig fornøyd med en oppskrift jeg hadde, men spørs om ikke den må se seg slått av Trines! Mannen elsker også gulrotkake så her går det fort unna.
Det er en god stund:/Ikke jeg heller egentlig. Lagde utrolig mye kaker da jeg var gravid og hadde spesielt dilla på ostekake. Tror det faktisk er over et år siden jeg har spist det nå!![]()
Det var helt perfekt når jeg lagde gulrotmuffins forrige ukeJa, gulrotkake! Og den er naturlig melkefri hvis man dropper topping![]()
Kuttet ut september 2012Aldri alkohol??alltid vært avholds eller bare kuttet det ut nå?
JaKoser deg veldig idag du![]()
Hm ja hvordan var det, tre kopper kokosmasse og en kopp kokosmelk (eller til massen virker "mettet"). Jeg har også litt vaniljepulver og Cocosa oppi. Du kan ha melis og men jeg synes det blir søtt nok uten! Trykk massen flat i en boks el.l og sett i frysa en halvtimes tid. Skjær i ruter/striper. Smelt ønsket sjokolade over vannbad og dypp bitene oppi. Sett til avkjøling litt, og prøv å ikke spise opp hele boksen på en gangDa må du dele oppskrift!!
Han blir ett år snart, det er han vi skal feireDet er en god stund:/
Kanskje på tide igjen nå da
Hvor gammel er barnet/barna dine?
Okei. Det blir koselig med 1-årsdagHan blir ett år snart, det er han vi skal feiremen han får nok hverken ostekake eller gulrotkake stakkar, blir banankake på ham!