Lolo
Forumet er livet
Helt enig! Den i hvit pakke er skammelig god!!Ok, nå er jeg her inn for første gang i dag.
Og hva snakkes det om Oreo kjeks
Jeg prøver faktisk å slanke meg..
LYST PÅ!!!!
Helst den i den hvite pakken med mer krem inni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Den i hvit pakke er skammelig god!!Ok, nå er jeg her inn for første gang i dag.
Og hva snakkes det om Oreo kjeks
Jeg prøver faktisk å slanke meg..
LYST PÅ!!!!
Helst den i den hvite pakken med mer krem inni
Da var du kjapp nok jaEller bare snar rådig.
Satte maskinen veldig fort på hodet og tokk ut strøm og batteri..
Ja, tenker jeg også.Kjedelig at det blir fort tørt. Kanskje best med olje og vann når man skal fryse ned da?![]()
Er nok flere år herBegynner å bli en stund siden her også. Spiste vel en bit på konfirmasjon tidligere i vår.
Koser deg veldig idag duSpist det så nå får jeg chips og brus![]()
Rosiner i bakst er godt, nemligJeg også liker godt rosiner i bakst
Er det jeg er vant med..
Det er kjempegodtJeg liker begge, men favoritten er amerikansk
Det er en av mine favoritter![]()
Nesten utelukkende bakepratHar vel generelt vært en del bakeprat![]()
![]()
Det var lenge detEr nok flere år her![]()
Hehe...da kan vi invitere hverandre på kakeparty!!Alle mine favoritter samlet på ett fat jo![]()
Er så mange som baker om dagene daNesten utelukkende bakeprat![]()
Nei, har savnet deg her!!Er bra jeg ikke har vært har da![]()
Ja da.Da var du kjapp nok ja
Alt bra med deg??
Jeg lager ofte bountysjokolade selv, men bruker ferdig sjokolade da. 70% freia premium eller kokesjokolade. Avhengighetsskapende godt, og nesten sunt!Det burde jeg jo egentlig prøve!!
Skulle akkurat til å nevne den jeg ogsåDet er kjempegodtOg gulrotkake er litt undervurdert synes jeg. Prøvde den på trines matblogg for litt siden, med sjokolade og epler i, den var utrolig god!
Så det så!!Rosiner i bakst er godt, nemlig
Er det ikke greit jeg får unna mest mulig på n dag slik at jeg kan være her mer sammenhengende senereNei, har savnet deg her!!![]()
Ååh....gulrotkake!!!Det er kjempegodtOg gulrotkake er litt undervurdert synes jeg. Prøvde den på trines matblogg for litt siden, med sjokolade og epler i, den var utrolig god!
Det må jeg jo gjøre noe med!?Det var lenge det![]()