Tenkte banankake til ettåringen og et eller annet syndig godt til de voksne. forslag?De ble kjempe gode
Hva skal du bake?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte banankake til ettåringen og et eller annet syndig godt til de voksne. forslag?De ble kjempe gode
Hva skal du bake?
Elsker suksess terte, Oreo kake, sjokoladekakeTenkte banankake til ettåringen og et eller annet syndig godt til de voksne. forslag?![]()
JaHehe...er du godtegris??![]()
Åh oreokake!! Dødsgodt men spiser meg alltid kvalm for det er så mektigElsker suksess terte, Oreo kake, sjokoladekakeog Pavlova!
Jeg er svak for ostekake ogsåElsker suksess terte, Oreo kake, sjokoladekakeog Pavlova!
Stemmer detDere som bodde i Romerike?![]()
Det er jo kjempe godt!!![]()
ÅjaPratet om hva vi kan ta av prøver og de gangene når jeg mistet
Ostekake er kjempegodt. Amerikansk eller "norsk"? Jeg synes begge deler er godt men stekt ostekake med bærsaus er yummy altså!Jeg er svak for ostekake også![]()
Helt klart bedre jaJablitt det etter jeg sluttet med snus når jeg ventet lille N
bedre det enn snus
![]()
Sjokolade funker bra som trøstBlir sånn når jeg er trist og lei :/
Er obligatorisk å spise seg kvalm av OreoÅh oreokake!! Dødsgodt men spiser meg alltid kvalm for det er så mektigpavlova er godt, og enkelt! Hvis man kjøper vaniljekremen ferdig vel å merke
![]()
Det er santHøres sånn ut
Deilig å tømme den litt, for da kan man fylle den igjen![]()
Jeg liker begge, men favoritten er amerikanskOstekake er kjempegodt. Amerikansk eller "norsk"? Jeg synes begge deler er godt men stekt ostekake med bærsaus er yummy altså!
Å ja, det hadde jeg glemt!!Jeg er svak for ostekake også![]()
Kan ikke glemme det?Å ja, det hadde jeg glemt!!![]()
Jeg også liker godt rosiner i bakstJa, boller med rosiner!!!!
Ungene har dessverre arvet sin far, og vil ikke ha det, men jeg lager av prinsipp noen til meg selv når jeg først baker. Også balger jeg julebrød til jul, med rosiner, uten sukat, og er også oppvokst med at det vanlige grovbrødet hadde rosiner i jula...
Ja, blått smør og havremelk. Supergode ferske, men fort tørre.Okei, må være lov noen ganger det også
Har du lagd deig med blå smør før?