Skravletråd august

Blir sånn når jeg er trist og lei :/

Det er jo kjempe godt!!:eek:

Ja, boller med rosiner!!!!

Ungene har dessverre arvet sin far, og vil ikke ha det, men jeg lager av prinsipp noen til meg selv når jeg først baker. Også balger jeg julebrød til jul, med rosiner, uten sukat, og er også oppvokst med at det vanlige grovbrødet hadde rosiner i jula...

Åh oreokake!! Dødsgodt men spiser meg alltid kvalm for det er så mektig :p pavlova er godt, og enkelt! Hvis man kjøper vaniljekremen ferdig vel å merke ;)
Er obligatorisk å spise seg kvalm av Oreo:P
Bruker alltid ferdig vaniljekrem jeg;)

Ostekake er kjempegodt. Amerikansk eller "norsk"? Jeg synes begge deler er godt men stekt ostekake med bærsaus er yummy altså!
Jeg liker begge, men favoritten er amerikansk ;)
Det er en av mine favoritter :D

Husker dere denne maskinen jeg sølte en kopp te over?

Når jeg startet den opp dagen etter uhellet virket ikkemusen, men som en musemor jeg er, har hadde jeg selvfølgelig en reserve mus jeg kunne koble på..
Utover dagen begynte også tastaturet å tulle.
Lot maskinen ligge en 2-3 dager for å være helt sikker på at den var tør.
Startet den igjen i dag og har tatt backup av alt av dokumenter og bilder.

Nå tror jeg maskinen min ble skremt, brått begynte den å fungere som den skulle :P

Ja, boller med rosiner!!!!

Ungene har dessverre arvet sin far, og vil ikke ha det, men jeg lager av prinsipp noen til meg selv når jeg først baker. Også balger jeg julebrød til jul, med rosiner, uten sukat, og er også oppvokst med at det vanlige grovbrødet hadde rosiner i jula...
Jeg også liker godt rosiner i bakst:)
Er det jeg er vant med..

Back
Topp