Neida, får jo gaflet i seg mye god matDet er santBare så kjedelig den prosessen med å tømme den
haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, får jo gaflet i seg mye god matDet er santBare så kjedelig den prosessen med å tømme den
haha!
Ok, nå er jeg her inn for første gang i dag.Er obligatorisk å spise seg kvalm av Oreo
Bruker alltid ferdig vaniljekrem jeg![]()

Det er jo fint derStemmer det![]()
Kjedelig at det blir fort tørt. Kanskje best med olje og vann når man skal fryse ned da?Ja, blått smør og havremelk. Supergode ferske, men fort tørre.
Hurra for fungerende maskinHusker dere denne maskinen jeg sølte en kopp te over?
Når jeg startet den opp dagen etter uhellet virket ikkemusen, men som en musemor jeg er, har hadde jeg selvfølgelig en reserve mus jeg kunne koble på..
Utover dagen begynte også tastaturet å tulle.
Lot maskinen ligge en 2-3 dager for å være helt sikker på at den var tør.
Startet den igjen i dag og har tatt backup av alt av dokumenter og bilder.
Nå tror jeg maskinen min ble skremt, brått begynte den å fungere som den skulle![]()
Vi trives veldig godtDet er jo fint der![]()
Tusen takkÅjalykke til
Er sååå lenge siden jeg har spist det!Kan ikke glemme det?![]()
Takk for detHelt klart bedre jaflink du har vært!
Eller bare snar rådig.Hurra for fungerende maskin
Du hadde flaks!
Godt å høreVi trives veldig godt![]()
Begynner å bli en stund siden her også. Spiste vel en bit på konfirmasjon tidligere i vår.Er sååå lenge siden jeg har spist det!![]()
Sorry!!!Ok, nå er jeg her inn for første gang i dag.
Og hva snakkes det om Oreo kjeks
Jeg prøver faktisk å slanke meg..
LYST PÅ!!!!
Helst den i den hvite pakken med mer krem inni
Spist det så nå får jeg chips og brusSjokolade funker bra som trøst![]()
Det burde jeg jo egentlig prøve!!Hvis du har ork så kan du sikkert lage kjempegod sjokolade selv, uten melk men med kokosmelk feks i stedet. Kjøpe kakaopulver og kakaosmør på helsekost. Nam bounty!!![]()
Ja det har detSorry!!!
Men har vært MYE kakeprat her idag![]()
Har vel generelt vært en del bakepratSorry!!!
Aldri alkohol??Takk for detikke snus og ikke alkohol
![]()
Alle mine favoritter samlet på ett fat joElsker suksess terte, Oreo kake, sjokoladekakeog Pavlova!
Er bra jeg ikke har vært har daSorry!!!