Skravletråd august

Skulle akkurat til å nevne den jeg også :p
Den er utrolig god ;)
Jeg var veldig fornøyd med en oppskrift jeg hadde, men spørs om ikke den må se seg slått av Trines! Mannen elsker også gulrotkake så her går det fort unna.

Jeg var veldig fornøyd med en oppskrift jeg hadde, men spørs om ikke den må se seg slått av Trines! Mannen elsker også gulrotkake så her går det fort unna.
Synes jeg hadde en god her også, men den ble jo utrolig saftig og spennende med eple og sjokolade :D

Synes jeg hadde en god her også, men den ble jo utrolig saftig og spennende med eple og sjokolade :D
Ja det var en kjempegod kombo.
Ai ai hvordan bestemme seg for hvilken man skal lage, når det er så mange gode....

Ja det var en kjempegod kombo.
Ai ai hvordan bestemme seg for hvilken man skal lage, når det er så mange gode....
Jeg hadde gått for ostekake:D
Det er fordi jeg ikke har spist det på en stund:p

Jeg hadde gått for ostekake:D
Det er fordi jeg ikke har spist det på en stund:p
Ikke jeg heller egentlig. Lagde utrolig mye kaker da jeg var gravid og hadde spesielt dilla på ostekake. Tror det faktisk er over et år siden jeg har spist det nå! :o

Ja, gulrotkake! Og den er naturlig melkefri hvis man dropper topping:D

Ikke jeg heller egentlig. Lagde utrolig mye kaker da jeg var gravid og hadde spesielt dilla på ostekake. Tror det faktisk er over et år siden jeg har spist det nå! :o
Det er en god stund:/
Kanskje på tide igjen nå da;)
Hvor gammel er barnet/barna dine?

Ja, gulrotkake! Og den er naturlig melkefri hvis man dropper topping:D
Det var helt perfekt når jeg lagde gulrotmuffins forrige uke;)

Farlig å være her inne med all kake prating idag :p litt for glad i kake :p

Da må du dele oppskrift!!
Hm ja hvordan var det, tre kopper kokosmasse og en kopp kokosmelk (eller til massen virker "mettet"). Jeg har også litt vaniljepulver og Cocosa oppi. Du kan ha melis og men jeg synes det blir søtt nok uten! Trykk massen flat i en boks el.l og sett i frysa en halvtimes tid. Skjær i ruter/striper. Smelt ønsket sjokolade over vannbad og dypp bitene oppi. Sett til avkjøling litt, og prøv å ikke spise opp hele boksen på en gang :p

Det er en god stund:/
Kanskje på tide igjen nå da;)
Hvor gammel er barnet/barna dine?
Han blir ett år snart, det er han vi skal feire :) men han får nok hverken ostekake eller gulrotkake stakkar, blir banankake på ham!

Han blir ett år snart, det er han vi skal feire :) men han får nok hverken ostekake eller gulrotkake stakkar, blir banankake på ham!
Okei. Det blir koselig med 1-årsdag:)
Nei, holder vel lenge med banankake.

Man vet man har vært *litt* for mye på BV når man holder musemarkøren over varslene på FB og irriterer deg over at varslene ikke kommer opp.
Så kommer du på, det stemmer det, det må man klikke :P

Back
Topp