Hehe han hadde sikkert vært fornøyd med en smoothiepose, men litt kake må han jo få smakeOkei. Det blir koselig med 1-årsdag
Nei, holder vel lenge med banankake.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe han hadde sikkert vært fornøyd med en smoothiepose, men litt kake må han jo få smakeOkei. Det blir koselig med 1-årsdag
Nei, holder vel lenge med banankake.
Tida går veldig fortHehe han hadde sikkert vært fornøyd med en smoothiepose, men litt kake må han jo få smakeja gøy med bursdag, kan ikke forstå at han allerede er ett år
![]()
Er det ikke greit jeg får unna mest mulig på n dag slik at jeg kan være her mer sammenhengende senere![]()
Ja noe må vi jo finne påEr så mange som baker om dagene da![]()
Ja det er faktisk helt sprøtt, føles som igår vi gikk og ventet.Tida går veldig fort
Her holdt det lenge med frukt etter middag på bursdagen![]()
HihiJa noe må vi jo finne på![]()
Alt topp her ogsåJa da.
Har bare vært litt hektisk i dag
Er ikke bestandig jeg har tid til å være her.
Og med deg?
Joda, er kjekt detEr det ikke greit jeg får unna mest mulig på n dag slik at jeg kan være her mer sammenhengende senere![]()
Skal jo jobbe i helga...Du får bake i helga![]()
![]()
HahaSer det.
Hvordan går det med de 4 små kiloene du skulle ha vekk![]()
Ja, kan være greit med noe uten sukker da jaJa det er faktisk helt sprøtt, føles som igår vi gikk og ventet.
Det kommer noen 2-4åringer også, så tenkte det var smart å ha et alternativ uten sukker. Vet ikke hvor strenge folk er med slikt, men jeg vil gjerne holde mini unna sukker (og salt) så lenge som mulig. Det som er kjipt er jo at det krever litt restriksjoner fra vår side også, når han etterhvert vil ha det vi har![]()
Stemmer det. Får ha det til gode neste helg daSkal jo jobbe i helga...![]()
HahaBlæ nå fikk jeg veldig søtsug. Lurer på om det var noe is igjen i frysa?![]()
Kake er en sikker vinnerKakeparty!
Bedre enn middagsparty vi to hvertfall![]()
Bor gammel er din(e)? Ser for meg at det kan bli vanskelig i bhg dersom de andre barna har med kake til bursdagsfeiring og slikt. Ikke så greit å nekte sin å få da!Ja, kan være greit med noe uten sukker da ja
Kan vel bli litt vanskelig, men det går nok greit. Er først nå i sommer vi har begynt litt med is, bolle og muffins her. Saftis har vært populært nå i sommer![]()
Da har du vært veldig flinkKuttet ut september 2012![]()
Ja det var is. Og nå er det tomtHahadu må nesten sjekke
![]()
Ja da er det helt klart lovJasynes det er fult lov når man er lei seg. Ser på saving hope og koser meg
![]()
![]()
Ja idag var det ille herFarlig å være her inne med all kake prating idaglitt for glad i kake
![]()