Skravletråd August 2016

Høres lurt ut. Ikke noe vits i jobb før du føler deg klar for det og er frisk!
Er ikke det.
Tenker at dersom jeg går tilbake nå vil jeg hangle mye lenger, og konsentrasjonen vil være på bunn

Våkna samtidig med mannen :o
Med andre ord vært våken en stund, lille sover ennå :o

Våkna samtidig med mannen :eek:
Med andre ord vært våken en stund, lille sover ennå :eek:
Her har jeg vært oppe siden kl 6.
Måtte ta de minste og lage matpakker mens mannen dusjet og ordnet seg
10 minutter til eldste drar til bussen nå og etter det kan jeg legge meg igjen.
Får bare håpe jeg får sove da

Her har jeg vært oppe siden kl 6.
Måtte ta de minste og lage matpakker mens mannen dusjet og ordnet seg
10 minutter til eldste drar til bussen nå og etter det kan jeg legge meg igjen.
Får bare håpe jeg får sove da
Tror jeg våkna 5. Mannen bråker så fælt når han str opp. Så kom han på at han måtte ha treningstøy som ligger under senga (vi har sånn rom under senga, så løfter opp rammen) så da var skaden skjedd å siden har jeg vært våken :p

Krysser fingerne for at du får sove igjen :) vi skal ut senere å møte broren min og dama hans, hu har bursdag idag :)

Tror jeg våkna 5. Mannen bråker så fælt når han str opp. Så kom han på at han måtte ha treningstøy som ligger under senga (vi har sånn rom under senga, så løfter opp rammen) så da var skaden skjedd å siden har jeg vært våken :p

Krysser fingerne for at du får sove igjen :) vi skal ut senere å møte broren min og dama hans, hu har bursdag idag :)
Det treningstøyet syns jeg han skulle ha tatt frem i går kveld, hadde mannen min vekket meg slik hadde jeg blitt potte sur, hvertfall dersom det var kl 5 om morgenen.
Så koselig med bursdagsfeiring, da :)

Det treningstøyet syns jeg han skulle ha tatt frem i går kveld, hadde mannen min vekket meg slik hadde jeg blitt potte sur, hvertfall dersom det var kl 5 om morgenen.
Så koselig med bursdagsfeiring, da :)
Jeg maser på han hver mandag og onsdag (dagene før trening) "har du pakket bagen nå? For du kan bare drite i å ta det i mårra" men idag sååå...

Back
Topp