Mhm håpe DF finner ut av detJeg får oppdaterimg fra fagforbundet . Spent på om det blir streik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm håpe DF finner ut av detJeg får oppdaterimg fra fagforbundet . Spent på om det blir streik
I will. Jeg er kreativ og masse ønsker klarer vare ikke selvBare si ifra![]()
Det er egentlig min også selv om hun kommer til å være en av de yngste når hun starter
Så greit du har meg som skal prøve å fikse det mesteI will. Jeg er kreativ og masse ønsker klarer vare ikke selv![]()
Hehe ikke sant. VinnvinnSå greit du har meg som skal prøve å fikse det mestehihihi
![]()
Haha sikkert fått temperamentet jeg skulle hatt du da eller?
Jeg er blond selv, men har vokst opp med to rødhårete søstre + veldig mange i familien med det.
Men jeg har temperamentet til en med det..
Får håpe hode henger mer med imorgen daImorgen er enda mer hektisk dag. Så får bøtte nedpå med kaffe og henge på![]()
Det får dere garantertVi får håpe på rutine etterhvert ja
Da har du jo veldig lav temperatur!Den er faktisk litt høy.
37-37,8 alt etter som når på døgnet det er.
Pleier kun å ha lav temperatur like før migreneanfall og det har jeg ikke hatt de siste dagene
Det har jeg skjønt at du er sånn gittMen en del av meg er også å være sta og kreativ.
Jeg kan bestemme meg for å overraske det, og kreativ med å gjøre det på en måte som er atypisk meg![]()
Det hadde jo vært kjedeligIkke riktig enda.
Legger jeg meg nå tror jeg bare jeg vil sove en times tid før jeg våkner igjen og ikke får sove
Jo de gjør det!Ganske heldig sånn sett jabruker ikke dine to yngste nesten samme str da?
![]()
Omtrent samtidig som meg detDet hadde jo vært kjedelig
Klarte å karre meg i seng til kl 2215 jeg! Stolt![]()
God morgenGod morgen jenter.
Må nok bli hjemme i dag også
Så snart mannen og ungene er av gårde hopper jeg i seng igjen
Du får skrive navn på alle klærJo de gjør det!
Og huttemegtu om jeg blander klærne dens!![]()
Høres lurt ut. Ikke noe vits i jobb før du føler deg klar for det og er frisk!God morgen jenter.
Må nok bli hjemme i dag også
Så snart mannen og ungene er av gårde hopper jeg i seng igjen
Har vært kraftig forkjølet siden torsdag, og er hjemme på andre dagen nåGod morgen
Ikke i form ?
Her har vi nettop stått opp og snuppa spiser frokost