Bare si ifra så fikser jeg det og vettuStemmerhelt i orden
kanskje jeg må ha påbbebånd til OJ og
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare si ifra så fikser jeg det og vettuStemmerhelt i orden
kanskje jeg må ha påbbebånd til OJ og
![]()
Ok. Vi har ikke fått noe så da er det vel ikke aktuelt enda.Her sendte de ut felles mld på ons om fare for streik
Vi får se i morgenRegner med du blir hjemme da![]()
Håper du får ei fin natt![]()
Da er jeg i seng.God natt
Det stopper nok. Holdt på sånn her ogsåHåper bare hun ikke skriker når hun blir levert etterhvert
Godt å høre det er håpDet stopper nok. Holdt på sånn her også
Man har forskjellige regler dessverreVet det, tenkte med på de andre i klassen til KB
Nope var ikke detAh. Trodde det var kun 18
Tenkte meg det jaTusen takk. Et av de er til synnøvehun har bestilt
![]()
Hihi takk. Han har jo kronepannebåndet fra kivat. Må tenke littBare si ifra så fikser jeg det og vettukan sende på samme ordre om du vil ha nå
om lokalbutikken har fargen du vil ha
mener jeg så de hadde mørk blå
![]()
Kam ikke tenkt meg det neiOk. Vi har ikke fått noe så da er det vel ikke aktuelt enda.
Jeg får oppdaterimg fra fagforbundet . Spent på om det blir streikSpent på om OJ skal i barnehagen i morgen eller ikke. Streik eller ei. Kort dag uansett på han og endrer jo bare planene. Men håper det ikke blir streik !
Å flere av oss jaIkke sant? Mannen var vel og merke ute i mørket, men jeg er ikke bekymet av den grunn. (JEG dermot er jo mørkeredd da, så jeg holder meg fint inne. Irrasjonelt som fy)
He he de starter tidligSkriker når vi leverer. Men de sier det går supertsover 1 time der. Skulle ønske hun sov lengre, men bedre enn ingenting.
Idag når mannen henta hadde hun smilt, gårt bort til han og fått en klem. Men så hadde hun bare gått videre og lekt![]()
God natt og sov godtDa tror jeg at jeg tar kvelden
Det gjør dwre nokRegner med at vi får beskjed om det blir aktuelt
Hun hadde iallefall ikke tid til å være med hjemHe he de starter tidlig
Bare si ifraHihi takk. Han har jo kronepannebåndet fra kivat. Må tenke litt![]()
Opptatr med å leke hunHun hadde iallefall ikke tid til å være med hjem![]()
Ja. Ble glad når gubben sa hun ikke skrek når ha kom eller bare ville bæres. FremgangOpptatr med å leke hun