Er ikke det.Høres lurt ut. Ikke noe vits i jobb før du føler deg klar for det og er frisk!
Tenker at dersom jeg går tilbake nå vil jeg hangle mye lenger, og konsentrasjonen vil være på bunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke det.Høres lurt ut. Ikke noe vits i jobb før du føler deg klar for det og er frisk!
Det gjør jeg med de to eldste også selv om de ikke bruker samme størrelse.Jo de gjør det!
Og huttemegtu om jeg blander klærne dens!![]()
God morgenGod morgen jenter.
Må nok bli hjemme i dag også
Så snart mannen og ungene er av gårde hopper jeg i seng igjen
Den er litt bedre, men ikke bra nok så går sakte men sikkert fremoverGod morgen
Kjedelig at formen ikke er bedrehåper du blir bedre iløpet av dagen.
Her har jeg vært oppe siden kl 6.Våkna samtidig med mannen
Med andre ord vært våken en stund, lille sover ennå![]()
Litt framgang er bedre enn ingentingDen er litt bedre, men ikke bra nok så går sakte men sikkert fremover
Er det.Litt framgang er bedre enn ingenting![]()
Tror jeg våkna 5. Mannen bråker så fælt når han str opp. Så kom han på at han måtte ha treningstøy som ligger under senga (vi har sånn rom under senga, så løfter opp rammen) så da var skaden skjedd å siden har jeg vært våkenHer har jeg vært oppe siden kl 6.
Måtte ta de minste og lage matpakker mens mannen dusjet og ordnet seg
10 minutter til eldste drar til bussen nå og etter det kan jeg legge meg igjen.
Får bare håpe jeg får sove da
Hvor mange klarte du i går?Er det.
Får vel sitte her og skravle i dag også.
Lurer på hvor mange innlegg jeg klarer i dag![]()
Det treningstøyet syns jeg han skulle ha tatt frem i går kveld, hadde mannen min vekket meg slik hadde jeg blitt potte sur, hvertfall dersom det var kl 5 om morgenen.Tror jeg våkna 5. Mannen bråker så fælt når han str opp. Så kom han på at han måtte ha treningstøy som ligger under senga (vi har sånn rom under senga, så løfter opp rammen) så da var skaden skjedd å siden har jeg vært våken
Krysser fingerne for at du får sove igjenvi skal ut senere å møte broren min og dama hans, hu har bursdag idag
![]()
Er ikke helt sikker, men rundt 250Hvor mange klarte du i går?
Ikke dårligEr ikke helt sikker, men rundt 250
Men dersom jeg skal nå dette hårete målet mitt må det bli mye mer i dag for i morgen har jeg nesten ikke skravletidIkke dårlig![]()
Jeg maser på han hver mandag og onsdag (dagene før trening) "har du pakket bagen nå? For du kan bare drite i å ta det i mårra" men idag sååå...Det treningstøyet syns jeg han skulle ha tatt frem i går kveld, hadde mannen min vekket meg slik hadde jeg blitt potte sur, hvertfall dersom det var kl 5 om morgenen.
Så koselig med bursdagsfeiring, da![]()
Hva med rett og slett spørre han om hvordan han ville likt å bli vekket på den måten...Jeg maser på han hver mandag og onsdag (dagene før trening) "har du pakket bagen nå? For du kan bare drite i å ta det i mårra" men idag sååå...
Sofa var nok deiligJa.... egentlig burde jeg ta jobben etter middagen, for det gikk i ett med sen middag, legge yngste, legge mellomste, spille og legge eldste... og så kollapset jeg bare på sofaen...
Faktisk ganske tristSå fort mørkt det blir ute nå![]()
Så søteTakkfikk laga 3 pannebånd
![]()
![]()