Skravletråd August 2016

Den gubben burde komme hjem snart. Skulle jobbe noen timer. Dro 5 i morrest.

Han er enda ikke hjemme. Og strøm på mobilen har han ikke. Og å ta en telefon fra kontoret når han vet jeg trenger å vite når han er hjemme, kan han tydeligvis heller ikke.

Av og til tenker han ikke lengre enn sin egen nesetipp. Han visste jeg trengte han hjemme nå for jeg må innom jobb med nøkler til de som jobber senvakt. Tar jeg med ei sur og trøtt frøken dit, sovner hun i bil, så det går heller ikke.
Så ergerlig:( håper han dukket opp!

Joda. Men når man sier kroppen verker og jeg er utslitt, uten at det høres men heller får samme i retur. Så er det vanskelig
Nettopp, da må man gjøre noe for at han skal våkne.

Husker ikke hva jeg gjorde når mannen hadde lignende tendenser og mente han skulle få sove lenge lørdag og søndag.
Sint ble jeg ihvertfall og han fikk lært seg at selvom jeg "bare" gikk hjemme med snuppa og studerte så trengte jeg virkelig noen timer om morgenen en gang iblant for eksempel :)

Så kjedelig når de ikke følger opp:(
Helt enig. Holder han hjemme idag da han har sovet veldig urolig og dårlig i natt som han pleier å gjøre når han ikke får sove på dagtid spesielt over flere dager. Tar en rolig dag og prøver å få han inn i rutine igjen med sovingen så han forhåpentligvis får en god uke neste uke i bhg.:-P

Nå har jeg sendt mld til han som har sprinkelseng i Oslo og håper han svarer snart så jeg får avtalt når jeg kan hente den :D
Skal bli godt å få den i hus sammen med masse annet :D

Hvorfor skulle ikke det være lurt?

Syntes det hørtes kjempefint ut jeg :-)
I følge min mor og svigermor skal jeg visst lære ho å sovne av seg selv, ho er da tross alt snart 1 år ( i desember) Og nattamming, er fy fy. Men jeg er mer for at baby skal sove,

Prøvde å være standhaftig i natt. Gikk frem og tilbake mellom romma, sang og strøk henne på ryggen. Ho sovna av det men våkna tvert jeg slutta. Så når klokka var 02:30 fant jeg ut at vi trenger søvn begge to. Tok ho med til senga vår og vi sov helt til nå.

I følge min mor og svigermor skal jeg visst lære ho å sovne av seg selv, ho er da tross alt snart 1 år ( i desember) Og nattamming, er fy fy. Men jeg er mer for at baby skal sove,

Prøvde å være standhaftig i natt. Gikk frem og tilbake mellom romma, sang og strøk henne på ryggen. Ho sovna av det men våkna tvert jeg slutta. Så når klokka var 02:30 fant jeg ut at vi trenger søvn begge to. Tok ho med til senga vår og vi sov helt til nå.
Ikke hør på de
Gjør det som føles riktig for deg

Back
Topp