Skravletråd August 2016

Det nærmer seg middagstid og lillebror er som vanlig urolig. Storebror er kjempetrøtt etter at de for 2. dag på rad ikke har fått han til å sove i bhg og han sov ca 40 min hjemme når vi kom hjem

Ja :D
Tror mannen er veldig lettet for han har slitt med hvordan vi skal komme oss til sykehuset når fødsel starter :p jeg har tenkt at kan ikke jeg kjøre så må jo bare han gjøre det
Nå er ser problemet løst :)

Den gubben burde komme hjem snart. Skulle jobbe noen timer. Dro 5 i morrest.

Han er enda ikke hjemme. Og strøm på mobilen har han ikke. Og å ta en telefon fra kontoret når han vet jeg trenger å vite når han er hjemme, kan han tydeligvis heller ikke.

Av og til tenker han ikke lengre enn sin egen nesetipp. Han visste jeg trengte han hjemme nå for jeg må innom jobb med nøkler til de som jobber senvakt. Tar jeg med ei sur og trøtt frøken dit, sovner hun i bil, så det går heller ikke.

Snart på vei til Karlstad!
Merker at jeg får nedpress av å prøve å gå i "normalt" tempo (går jo sakte fra før pga bekkenløsning) så jeg beregner ekstra god tid!
Etter Karlstad er det hjem for å hente siste koffert, hente snuppa i bhg også ta turen til Norge, må nok innom jobben til mannen så han får sagt hadet til snuppa.

Han har forresten oppkjøring kl 10, og de bruker vist kun 35 min her så gruer meg veldig!! De tester vist retningssans også nemlig, noe min mann virkelig ikke har!
Hvordan gikk oppkjøringen?

Mannen klarte oppkjøring!
Føles litt rart siden han har hatt førerkortet i 5 år bare egyptisk.
Men nå kan han kjøre i Norge igjen heldigvis samt kjøre bilen etter 15. September hvor egyptiske førerkortet hans hadde blitt ugyldig ;)
Hurra for det

De har ikke idag heller klart å få storebror til å sove i bhg så hentet han tidlig slik vi kan få lagt han hjemme. Er overtrøtt allerede. Ga beskjed når vi leverte han at de måtte legge han tidlig siden han våknet tidlig idag. Det skulle de gjøre men har visst glemt det. En av assistentene ble overrasket ved henting når vi fortalte når han sto opp idag og hvorfor han ikke var blitt lagt tidlig
Det var dårlig da

Nå er OJ i bursdag, og frøkna har siste lille dupp før natten. Håper han koser seg. De hadde bedt hele avd på 24 barn. Lurer på hvordan vi gjør det når den tid kommer

Back
Topp