God ettermiddagGod morgen
Jeg dr trøtt..
Snart kjøre kb på skoln så hjem å lufte hund
Her jobbes det overtid..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod morgen
Jeg dr trøtt..
Snart kjøre kb på skoln så hjem å lufte hund
Nå er ser problemet løstJa![]()
Tror mannen er veldig lettet for han har slitt med hvordan vi skal komme oss til sykehuset når fødsel starterjeg har tenkt at kan ikke jeg kjøre så må jo bare han gjøre det
Jeg sa jeg var sur. Men han sa han ikke så problemetHåper han merket det![]()
Hvordan har det gått idag?Virker som han er klar for bhg men en kort dag men ennå litt forkjølt. Igår hadde han også en dårlig dag fra morgenen av så om det også hadde noe å si er jeg usikker på.
Lys rosaDeilig med gine negler. Hvilken farge?![]()
God ettermiddag og god bedringGod morgen alleLille jenta mi har blitt syk her
Jeg gleder meg alleredeSå kjektDu skal få lage et til min søster også
![]()
Hvordan gikk oppkjøringen?Snart på vei til Karlstad!
Merker at jeg får nedpress av å prøve å gå i "normalt" tempo (går jo sakte fra før pga bekkenløsning) så jeg beregner ekstra god tid!
Etter Karlstad er det hjem for å hente siste koffert, hente snuppa i bhg også ta turen til Norge, må nok innom jobben til mannen så han får sagt hadet til snuppa.
Han har forresten oppkjøring kl 10, og de bruker vist kun 35 min her så gruer meg veldig!! De tester vist retningssans også nemlig, noe min mann virkelig ikke har!
Hihi Høres ut som noe jeg kan likeLys rosa
Litt vel lys men, men![]()
takk for detGod ettermiddag og god bedring![]()
Ja er nok detEr vel det som er vanlig også.
Er det jeg kommer til å savne mest tror jeg når vi eventuelt flytter.
Hun er glad i grønt spesieltJeg gleder meg alleredebare å si ifra så finner vi stoffer
![]()
Det var nok godtGod morgenpappan leverte i Bhg i dag. Så jeg fikk sove litt ut
Godt du kom deg innGod formiddagrakk akkuratt inn døra før det begynte å regne
![]()
Går de i privat bhg?Fare for streik i barnehagen. Blæææh
Hurra for detMannen klarte oppkjøring!
Føles litt rart siden han har hatt førerkortet i 5 år bare egyptisk.
Men nå kan han kjøre i Norge igjen heldigvis samt kjøre bilen etter 15. September hvor egyptiske førerkortet hans hadde blitt ugyldig![]()
Æsj så kjipt daVært problemer med å få start på den, først trodde vi det var batteriene som måtte byttes men de var i orden. Men er visst startmotoren
Det var dårlig daDe har ikke idag heller klart å få storebror til å sove i bhg så hentet han tidlig slik vi kan få lagt han hjemme. Er overtrøtt allerede. Ga beskjed når vi leverte han at de måtte legge han tidlig siden han våknet tidlig idag. Det skulle de gjøre men har visst glemt det. En av assistentene ble overrasket ved henting når vi fortalte når han sto opp idag og hvorfor han ikke var blitt lagt tidlig