Han kan ta seg en bolleJeg sa jeg var sur. Men han sa han ikke så problemet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han kan ta seg en bolleJeg sa jeg var sur. Men han sa han ikke så problemet
Så ergerligDen gubben burde komme hjem snart. Skulle jobbe noen timer. Dro 5 i morrest.
Han er enda ikke hjemme. Og strøm på mobilen har han ikke. Og å ta en telefon fra kontoret når han vet jeg trenger å vite når han er hjemme, kan han tydeligvis heller ikke.
Av og til tenker han ikke lengre enn sin egen nesetipp. Han visste jeg trengte han hjemme nå for jeg må innom jobb med nøkler til de som jobber senvakt. Tar jeg med ei sur og trøtt frøken dit, sovner hun i bil, så det går heller ikke.
Reiser hjem på søndagHvor lenge blir du i Norge?
Og hvordan gikk det med mannen på oppkjøring??
Nettopp, da må man gjøre noe for at han skal våkne.Joda. Men når man sier kroppen verker og jeg er utslitt, uten at det høres men heller får samme i retur. Så er det vanskelig
Helt enig. Holder han hjemme idag da han har sovet veldig urolig og dårlig i natt som han pleier å gjøre når han ikke får sove på dagtid spesielt over flere dager. Tar en rolig dag og prøver å få han inn i rutine igjen med sovingen så han forhåpentligvis får en god uke neste uke i bhg.Så kjedelig når de ikke følger opp![]()
Stas med bursdagNå er OJ i bursdag, og frøkna har siste lille dupp før natten. Håper han koser seg. De hadde bedt hele avd på 24 barn. Lurer på hvordan vi gjør det når den tid kommer
Man får ta med seg det man kanMere penger da![]()
Så koselig daDro til ei venninne før i dag, vi endte opp med å dra til byen vi. Spiste på cafe og shoppet
Håper mini roet seg derDet er sikkert ikke lurt, men nå tok jeg på meg bæresjalet og bærer rundt på lille som ikke vil sove. De tenna altså!
I følge min mor og svigermor skal jeg visst lære ho å sovne av seg selv, ho er da tross alt snart 1 år ( i desember) Og nattamming, er fy fy. Men jeg er mer for at baby skal sove,Hvorfor skulle ikke det være lurt?
Syntes det hørtes kjempefint ut jeg![]()
Det gjorde ho. Og mammen kosa seg veldig med nærheten som er mangelvare om dagenHåper mini roet seg der![]()
Det var detSå koselig da![]()
Ikke hør på deI følge min mor og svigermor skal jeg visst lære ho å sovne av seg selv, ho er da tross alt snart 1 år ( i desember) Og nattamming, er fy fy. Men jeg er mer for at baby skal sove,
Prøvde å være standhaftig i natt. Gikk frem og tilbake mellom romma, sang og strøk henne på ryggen. Ho sovna av det men våkna tvert jeg slutta. Så når klokka var 02:30 fant jeg ut at vi trenger søvn begge to. Tok ho med til senga vår og vi sov helt til nå.
Det er braHihi, da skal jeg lage det mindre enn kivat sitt![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Så fint!!Tusen takk:*
Synes det ble nyyydelig![]()
![]()
Ja koste seg veldigStas med bursdag![]()
Skal gjøre det fremoverIkke hør på de
Gjør det som føles riktig for deg