OJ gjør det jaGår de i privat bhg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OJ gjør det jaGår de i privat bhg?
Finner han ikke roa i bhg?Det nærmer seg middagstid og lillebror er som vanlig urolig. Storebror er kjempetrøtt etter at de for 2. dag på rad ikke har fått han til å sove i bhg og han sov ca 40 min hjemme når vi kom hjem
Mere penger daGod ettermiddag
Her jobbes det overtid..
Uh. Sterk grønn eller mintgrønn?Hun er glad i grønt spesielt
Håper han kom hjem like etterDen gubben burde komme hjem snart. Skulle jobbe noen timer. Dro 5 i morrest.
Han er enda ikke hjemme. Og strøm på mobilen har han ikke. Og å ta en telefon fra kontoret når han vet jeg trenger å vite når han er hjemme, kan han tydeligvis heller ikke.
Av og til tenker han ikke lengre enn sin egen nesetipp. Han visste jeg trengte han hjemme nå for jeg må innom jobb med nøkler til de som jobber senvakt. Tar jeg med ei sur og trøtt frøken dit, sovner hun i bil, så det går heller ikke.
Oj der er det nok liv daNå er OJ i bursdag, og frøkna har siste lille dupp før natten. Håper han koser seg. De hadde bedt hele avd på 24 barn. Lurer på hvordan vi gjør det når den tid kommer
Kan dere evt feire den i bhg?Nå er OJ i bursdag, og frøkna har siste lille dupp før natten. Håper han koser seg. De hadde bedt hele avd på 24 barn. Lurer på hvordan vi gjør det når den tid kommer
Får håpe det ikke blir streikOJ gjør det ja
Hehe ja det er nok liv og røreOj der er det nok liv da
Kom hjem nå... 12 1/2 time etter han dro for å jobbe et par timer.. midt i ferien sinHåper han kom hjem like etter
Så koselig. Hva shoppet du?Dro til ei venninne før i dag, vi endte opp med å dra til byen vi. Spiste på cafe og shoppet
Det vet jeg ikke. Ikke hørt noen har gjort det i grunn. Vi har museum vi kan ha på så mulig det. Vi får se. Har stort hus også , men er mange barn hjemme om vi går for 24 uansett syns jeg.Kan dere evt feire den i bhg?
Mhm i såfall fra 30Får håpe det ikke blir streik
Så kjedelig. Hva hadde han å si til sitt forsvar da?Kom hjem nå... 12 1/2 time etter han dro for å jobbe et par timer.. midt i ferien sin
Så koselig daDro til ei venninne før i dag, vi endte opp med å dra til byen vi. Spiste på cafe og shoppet
Mye med 24 barn hjemme jaDet vet jeg ikke. Ikke hørt noen har gjort det i grunn. Vi har museum vi kan ha på så mulig det. Vi får se. Har stort hus også , men er mange barn hjemme om vi går for 24 uansett syns jeg.
"Eh. Fikk ikke til å ringe"Så kjedelig. Hva hadde han å si til sitt forsvar da?
Ja, er jo detMye med 24 barn hjemme ja![]()
Åh det hadde sikkert vært gøy daJa, er jo detDisko i kjelleren hmm