Skravletråd August 2016

Den gubben burde komme hjem snart. Skulle jobbe noen timer. Dro 5 i morrest.

Han er enda ikke hjemme. Og strøm på mobilen har han ikke. Og å ta en telefon fra kontoret når han vet jeg trenger å vite når han er hjemme, kan han tydeligvis heller ikke.

Av og til tenker han ikke lengre enn sin egen nesetipp. Han visste jeg trengte han hjemme nå for jeg må innom jobb med nøkler til de som jobber senvakt. Tar jeg med ei sur og trøtt frøken dit, sovner hun i bil, så det går heller ikke.
Håper han kom hjem like etter

Nå er OJ i bursdag, og frøkna har siste lille dupp før natten. Håper han koser seg. De hadde bedt hele avd på 24 barn. Lurer på hvordan vi gjør det når den tid kommer
Kan dere evt feire den i bhg?

Dro til ei venninne før i dag, vi endte opp med å dra til byen vi. Spiste på cafe og shoppet

Kan dere evt feire den i bhg?
Det vet jeg ikke. Ikke hørt noen har gjort det i grunn. Vi har museum vi kan ha på så mulig det. Vi får se. Har stort hus også , men er mange barn hjemme om vi går for 24 uansett syns jeg.

Det vet jeg ikke. Ikke hørt noen har gjort det i grunn. Vi har museum vi kan ha på så mulig det. Vi får se. Har stort hus også , men er mange barn hjemme om vi går for 24 uansett syns jeg.
Mye med 24 barn hjemme ja :p

Så kjedelig. Hva hadde han å si til sitt forsvar da?
"Eh. Fikk ikke til å ringe"

Så sa jeg hva med messenger?internett har du jo uansett. Kunne svart meg der."

"Eeeeh.. Har egentlig ikke sjekka telefonen" var alt jeg fikk.

Så gikk han å slappa av på sofaen. Dritt...

Back
Topp