Skravletråd August 2016

Hehe joda det gjør jeg nok. Regner med å bli plaga like ille med kropp og bekken neste svangerskap. Så vil vel ønske hun kommer i 37 :p men hadde nok holdt ut den ekstra måneden ;)
Ja det vil jeg tro.
Man gjør som regel det tenker jeg når man opplever prematur for tror det er lettere å ha de i magen enn alle problemene som kan komme da

Ja det vil jeg tro.
Man gjør som regel det tenker jeg når man opplever prematur for tror det er lettere å ha de i magen enn alle problemene som kan komme da
Ja er nok noe med det. Og at mi ikle var helt ferdig modnet da hun kom, så ville heller hatt henne pp innsida :)

Det var gode nyheter:D håper det fortsetter den veien!
Vi og :D utfordringen kommer nok til å være søvn. Men jeg tenker at sålenge hun er trøtt nok, sovner hun.

Når de til og med fikk mata henne (og hun spiste tydeligvis veldig bra. Og supermye frukt) og skifte bleie - så er det håp :)

Å prøve få storebror til å sove i egen seng mens lillebror styrer, kaver og er umulig med puppen er ikke lett:-/. Og jeg gubben som skulle kose med oss med biff etter sovetid for barna. Jeg har egentlig mistet matlysten. Storebror har ikke sovnet ennå, må amme lillebror etterpå og har en stue som en bombet og må ryddes i kveld:-/

Sitter og ser på jobber:-). Har lyst på ny jobb etterhvert, ikke fordi jeg ikke trives på jobben men fordi jeg rett og slett er lei turnus. Og ser det er noen interessante jobber ute nå, men er i permisjon til april/mai neste år:-/
Dagtid er bedre, helt enig:)
Håper det dukker opp noe interessant når permisjonen nærmer seg slutten:)

Svigermor drar i morgen, og nå som selskapet er over og guttungen vel feiret og lillesøster har fått sin første tann og jeg vet svigermor fylte oppvaskmaskinen mens jeg la yngste, så tenker jeg vi skal få de eldste i seng og roe ned og spille et spill i kveld før svigermor reiser hjem i morgen og så er det helg og så kommer hverdagen. Skolen på mandag fra 8.30
Grattis med første tann!:D
Godt når hverdagen er tilbake og forhåpentligvis rutinene:P

Har noen nydelige italienske malere som skal male huset mitt her i dag... også skjer dette... lo meg nesten ihjel... maling overalt etter at han ene mistet malinsspannet ned fra stigen...
df3f5b365b6693fb752664075e948a45
02514a9818c9a4a39792e5c898eb220a

Har noen nydelige italienske malere som skal male huset mitt her i dag... også skjer dette... lo meg nesten ihjel... maling overalt etter at han ene mistet malinsspannet ned fra stigen...
df3f5b365b6693fb752664075e948a45
02514a9818c9a4a39792e5c898eb220a
Oi da!

Mye styr å fikse. Den terrassen blir aldri seg selv igjen....?

Back
Topp