Ikke bra nokDe spilte bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bra nokDe spilte bra
Greit det da om du får gjøre det samme snartSå satt man hjemme alene med barn, mannen har stukket på pokemon jakt etterfulgt av kino![]()
Kjenner at jeg snart skal ta meg en kino tur.
Håper detGreit det da om du får gjøre det samme snart![]()
Fikk du handlet?Innesko og joggesko til frøkna, regntøy til eldste, sko til U +++
Hvilke filmer da?Håper dethar en del filmer jeg vil se. Lista begynner å bli lang nå
![]()
Ha ha holder med mammaen din der jaOg siden alle med kunstig søtning gikk til dundass, får han spise ett lite kakestykke med sukkerikke det, jeg sa jeg kunne bake en ny kake men mamma mente at 3 mislykka forsøk holdt for denne gang Haha
Vært i oslo viVært å handlet. Og lager lunsj/middah til jobb neste uke. Videre er det endel matlagingsplaner og en tur til byen. Enn du?
Det skal jeg ogsåSå satt man hjemme alene med barn, mannen har stukket på pokemon jakt etterfulgt av kino
He he nei nei men i dag gjorde de detIkke bra nok![]()
Påtide du og får deg litt tidSå satt man hjemme alene med barn, mannen har stukket på pokemon jakt etterfulgt av kino![]()
Hehe joda det gjør jeg nok. Regner med å bli plaga like ille med kropp og bekken neste svangerskap. Så vil vel ønske hun kommer i 37Vi får vente å se hvordan det blir eventuelt neste gang![]()
Kan hende du føler uke 37 er overtid![]()
Jepp.Fikk du handlet?
God helgYey helg for alle sammen nå
Deilig
Det gjør jeg ogsåJoda. Men foretrekker tidligvakter.
Håper du får en super helgBare en kjapp tur innom for å ønske dere en fin kveldNå er det baking og så rydding frem til jeg stuper i natt Hehe
Godt å få deet gjortJepp.
Eldsten var i bursdag i nærheten av kjøpesenter så jeg benyttet sjansen mens han var der
Takk det sammeGod helg![]()