God morgen.
Sitter og planlegger shopping
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planer for dagen?Morn morn:
Hva skal du shoppe?God morgen.
Vi skal til oslo om 30 minGod morgen Kengu
Har dere noen planer for dagen?
Innesko og joggesko til frøkna, regntøy til eldste, sko til U +++Hva skal du shoppe?
Ååh nam nam nam!!![]()
Er endel det da
Aha det skjønner jeg
Min drøm neste svangerskap er å gå overtid. HahahaJa helst å ha kommet over til uke 37![]()
Vært å handlet. Og lager lunsj/middah til jobb neste uke. Videre er det endel matlagingsplaner og en tur til byen. Enn du?Planer for dagen?
Var det muffinsene som måtte være suklerfri?Vel muffinsene ble ikke noe bra, så ble gulrotkake istedenforog så sitter jeg med en totalt mislykka brownies som ser ut som en gummimatte :O skjønner ikke hva som har skjedd, for jeg er normalt ganske så stødig på kjøkkenet
men selvfølgelig det hadde hvert enklere om man bare kunne spist vanlige kaker med melk eller soya og alle kunne hatt sukker Haha
![]()
Tja hadde som drøm å komme nær termin, men det var før alle mulige slags plager, nå kan han godt komme i uke 37Min drøm neste svangerskap er å gå overtid. Hahaha![]()
Hehe. Men jeg fikk mi før uke 37 i hasteks. Så derfor er drømmen overtidTja hadde som drøm å komme nær termin, men det var før alle mulige slags plager, nå kan han godt komme i uke 37![]()
Tror hverdag blir bra, ja.Skal det bli godt med virkelig hverdag igjen?
Hvordan var bursdagen igår? Og gratulere med lillesøster sin første tann ❤
Nei, først og fremst skal svigermor dra.Hurra for tannspennende planer idag?
Tusen takkLykke til i jakten
Vi får vente å se hvordan det blir eventuelt neste gangHehe. Men jeg fikk mi før uke 37 i hasteks. Så derfor er drømmen overtid![]()
Så flott det gikk fint aleneHentet storebror etter ett par timer alene i bhg idag. Hadde gått kjempefint men en annen unge hadde skrapt han i ansiktet så nå har han en del skraper på ene kinnet.
Ååh, så snill han er!Holy! Jeg har da en snill samboer. Vi var på strømmen storsenter, går innom bokhandelen, jeg sier "se det har kommet en ny Harry potter bok jo" vi går for å spise, gubben sier han skal på do. Åå tror dere ikke han kommer tilbake med BOKA![]()
Say whaaaaat!
Koselig og hektiskOii oii. Sikkelig bursdagshelg altså. Så koselig![]()