Skravletråd August 2016

God morgen.
Sitter og planlegger shopping

Ååh nam nam nam!!:D

Vel muffinsene ble ikke noe bra, så ble gulrotkake istedenfor :P og så sitter jeg med en totalt mislykka brownies som ser ut som en gummimatte :O skjønner ikke hva som har skjedd, for jeg er normalt ganske så stødig på kjøkkenet :P men selvfølgelig det hadde hvert enklere om man bare kunne spist vanlige kaker med melk eller soya og alle kunne hatt sukker Haha :P

Er endel det da
Aha det skjønner jeg

Og siden alle med kunstig søtning gikk til dundass, får han spise ett lite kakestykke med sukker :P ikke det, jeg sa jeg kunne bake en ny kake men mamma mente at 3 mislykka forsøk holdt for denne gang Haha

Vel muffinsene ble ikke noe bra, så ble gulrotkake istedenfor :P og så sitter jeg med en totalt mislykka brownies som ser ut som en gummimatte :O skjønner ikke hva som har skjedd, for jeg er normalt ganske så stødig på kjøkkenet :P men selvfølgelig det hadde hvert enklere om man bare kunne spist vanlige kaker med melk eller soya og alle kunne hatt sukker Haha :P
Var det muffinsene som måtte være suklerfri?

Tja hadde som drøm å komme nær termin, men det var før alle mulige slags plager, nå kan han godt komme i uke 37 :p
Hehe. Men jeg fikk mi før uke 37 i hasteks. Så derfor er drømmen overtid :p

Skal det bli godt med virkelig hverdag igjen?

Hvordan var bursdagen igår? Og gratulere med lillesøster sin første tann ❤
Tror hverdag blir bra, ja.

Bursdagen var fin, storebror synes han har hatt en fin dag, og jeg elsker svaret på "hva var det beste med dagen?" jeg forventet noe Lego som svar men han kommer ofte med sånne "det beste var å hoppe trampoline med vennene mine!" han liker "folka sine" han. Han liker at venner fra flere arenaer samles, venner, familie og naboer. Folka hans. Alle der for å feire ham.

Hurra for tann :) spennende planer idag?
Nei, først og fremst skal svigermor dra.

Snart

Først ville mellomste vise at hun kan sykle uten støttehjul.

Mulig vi skal en handletur. I alle fall hente medisin til hunden. Jeg skulle gjerne fylt penalet til storebror, kanskje et par bukser.

Yngste har sovnet på fanget mitt nå, for formiddagens trilletur er utsatt "til bestemor har dradd", fra hun begynte å bli trøtt før frokost....

Så satt man hjemme alene med barn, mannen har stukket på pokemon jakt etterfulgt av kino :)

Kjenner at jeg snart skal ta meg en kino tur.

Holy! Jeg har da en snill samboer. Vi var på strømmen storsenter, går innom bokhandelen, jeg sier "se det har kommet en ny Harry potter bok jo" vi går for å spise, gubben sier han skal på do. Åå tror dere ikke han kommer tilbake med BOKA :o
Say whaaaaat!
Ååh, så snill han er!:D

Back
Topp