Håper det ikke ble for ille! Og at hun begynner å bli litt tryggJentungen sover i bhg. Jeg er hjemme.
Spent når de ringer når hun våkner og det blir for ille.
Dette er rart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det ikke ble for ille! Og at hun begynner å bli litt tryggJentungen sover i bhg. Jeg er hjemme.
Spent når de ringer når hun våkner og det blir for ille.
Dette er rart![]()
Så koseligGod daghva gjør dere i dag ? Jeg har snuppa hjemme i dag til tross for formen ! Men vi koser oss
![]()
Hehe det ekke bare bareSå koselig
Jeg jobber, venter på helgen og tenker på hvilke tråder jeg kan lage for å få nok til å være med i trekningen på den vesken![]()
Godt du har oss daMannen insisterer på at han skal kjøre de 7 timene hjem så da får jeg bare sette meg godt tilrette på passasjersiden og bruke tid på BV![]()
Ja, vi får se om han ombestemmer seg underveisGodt du har oss da![]()
Han merker vel fort at 7 timer er lenge
Spørs vel hvor sta han erJa, vi får se om han ombestemmer seg underveis![]()
Fatter ikke hvorfor han insisterer heller. Klarer fint å kjøre jeg også, men han liker det så godtSpørs vel hvor sta han er![]()
Jeg syns personlig grensen går ved 5 timer som sjåfør på en dag, men noen trives jo mer bak rattet, mens 7 timer kommer han vel til å merke
Du må si ifra om han orket alle 7 timene daFatter ikke hvorfor han insisterer heller. Klarer fint å kjøre jeg også, men han liker det så godt![]()
Ja og det var så nært..Altfpr spennende kamp
Gikk greit inntil kl 14. Da ringte de. Hun var alene fra 10.Håpe det går greit. Lykke til
Hun har vært alene fire timer idag. Sov 40 minutter av de. De ringte klokken 14 og bad oss komme snart. For hun var så trøtt men fant ikke roen til at de klarte å legge henne. Jeg la henne før jeg droHåper det ikke ble for ille! Og at hun begynner å bli litt trygg
Da har du goood til tid ossMannen insisterer på at han skal kjøre de 7 timene hjem så da får jeg bare sette meg godt tilrette på passasjersiden og bruke tid på BV![]()
Godt dere koser dere.God daghva gjør dere i dag ? Jeg har snuppa hjemme i dag til tross for formen ! Men vi koser oss
![]()
Godt det går bra hos dereHentet storebror etter ett par timer alene i bhg idag. Hadde gått kjempefint men en annen unge hadde skrapt han i ansiktet så nå har han en del skraper på ene kinnet.
Ja nesten litt vemodig også. Hvordan går det med dere? Har ikke dere også bhg start?Godt det går bra hos dere![]()
Uff. Men blir vel litt sånn av og til i bhg
Det har jeg daDa har du goood til tid oss![]()