Skravletråd August 2016

Jentungen sover i bhg. Jeg er hjemme.

Spent når de ringer når hun våkner og det blir for ille.
Dette er rart :p
Håper det ikke ble for ille! Og at hun begynner å bli litt trygg

God dag :) hva gjør dere i dag ? Jeg har snuppa hjemme i dag til tross for formen ! Men vi koser oss :D

Mannen insisterer på at han skal kjøre de 7 timene hjem så da får jeg bare sette meg godt tilrette på passasjersiden og bruke tid på BV :p

Ja, vi får se om han ombestemmer seg underveis :p
Spørs vel hvor sta han er ;)
Jeg syns personlig grensen går ved 5 timer som sjåfør på en dag, men noen trives jo mer bak rattet, mens 7 timer kommer han vel til å merke

Spørs vel hvor sta han er ;)
Jeg syns personlig grensen går ved 5 timer som sjåfør på en dag, men noen trives jo mer bak rattet, mens 7 timer kommer han vel til å merke
Fatter ikke hvorfor han insisterer heller. Klarer fint å kjøre jeg også, men han liker det så godt :p

Håpe det går greit. Lykke til
Gikk greit inntil kl 14. Da ringte de. Hun var alene fra 10.

Men gubben var på vei da fra jobb. Så han henta henne 1430. Men tullingen har rota vekk husnøkkeln sin så inn hjemme kommer han seg visst ikke, og jeg sitter med bleking i håret hos frisøren :p haha

Håper det ikke ble for ille! Og at hun begynner å bli litt trygg
Hun har vært alene fire timer idag. Sov 40 minutter av de. De ringte klokken 14 og bad oss komme snart. For hun var så trøtt men fant ikke roen til at de klarte å legge henne. Jeg la henne før jeg dro

Hentet storebror etter ett par timer alene i bhg idag:-). Hadde gått kjempefint men en annen unge hadde skrapt han i ansiktet så nå har han en del skraper på ene kinnet.

Hentet storebror etter ett par timer alene i bhg idag:-). Hadde gått kjempefint men en annen unge hadde skrapt han i ansiktet så nå har han en del skraper på ene kinnet.
Godt det går bra hos dere :)
Uff. Men blir vel litt sånn av og til i bhg

Back
Topp