Skravletråd August 2016

Hva baker du?
God fredag ❤

Jeg har bakt sjokoladekake og skogsbærmuffins, så står sjokolade og bananmuffins for tur nå. Skal feire 1 års dagen til småen i morra :) så får jeg hive sammen bløtkake og pavlova i morgen tidlig Hehe
En riktig god fredag og helg til deg også ❤

Jeg har bakt sjokoladekake og skogsbærmuffins, så står sjokolade og bananmuffins for tur nå. Skal feire 1 års dagen til småen i morra :) så får jeg hive sammen bløtkake og pavlova i morgen tidlig Hehe
En riktig god fredag og helg til deg også ❤
Blir dere mange?
Kos dere❤

Holy! Jeg har da en snill samboer. Vi var på strømmen storsenter, går innom bokhandelen, jeg sier "se det har kommet en ny Harry potter bok jo" vi går for å spise, gubben sier han skal på do. Åå tror dere ikke han kommer tilbake med BOKA :o
Say whaaaaat!
Herlig ❤

Sitter og ser på jobber:-). Har lyst på ny jobb etterhvert, ikke fordi jeg ikke trives på jobben men fordi jeg rett og slett er lei turnus. Og ser det er noen interessante jobber ute nå, men er i permisjon til april/mai neste år:-/

Dumme, dumme Musemor.

Ungene er i seng, maten står i ovnen og lager seg selv, mannen er ute med bikkja.
Jeg har litt fred og rod rundt meg som jeg ALDRI ellers har.
Jeg burde kose meg og hva gjør jeg?
Jeg sitter og kjeder meg???

Helg blir det uansett:D
Hvor lenge blir svigermor?
Svigermor drar i morgen, og nå som selskapet er over og guttungen vel feiret og lillesøster har fått sin første tann og jeg vet svigermor fylte oppvaskmaskinen mens jeg la yngste, så tenker jeg vi skal få de eldste i seng og roe ned og spille et spill i kveld før svigermor reiser hjem i morgen og så er det helg og så kommer hverdagen. Skolen på mandag fra 8.30

Jeg har bakt sjokoladekake og skogsbærmuffins, så skal jeg lage sjokolade og bananmuffins nå og så blir det bløtkake og pavlova i morgen tidlig Hehe må passe på at det er nok kake til bursdagen :P
Ååh nam nam nam!!:D

Det skjønner jeg godt :D
Satser på at hun føler seg skikkelig trygg neste uke :)
Ja. Kl 9 på mandag leveres hun og vi prøver samme regime med at hun skal være alene etter pappaen har sagt ordentlig hade :)

Back
Topp