Ja kan skjønne detDeilig for mammahjertet når skolestart går så lett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan skjønne detDeilig for mammahjertet når skolestart går så lett![]()
Masse god bedring til hamOpereres for brokk
Oi, så braJentungen sover i bhg. Jeg er hjemme.
Spent når de ringer når hun våkner og det blir for ille.
Dette er rart![]()
Håper det gikk fint i barnehage og hos kiropraktorStorebror er alene i bhg litt idag også. Lillebror skal til kiropraktor og jeg var igår med bekkenet mitt. Mye mulig jeg blir sykemeldt 1 uke eller 2 fra permisjonen.
Lekte med bilbane og hoppet på trampolineHva øekte dere?
Takk for detMasse god bedring til ham![]()
Å så bra! Det hjelper veldig på!Når gubben kom bare smilte hun til han og lekte videre
Helt fantastisk å høre slik fremgang![]()
Det høres lurt utDet høres nydelig ut! Vi har vel 1 time igjen før vi er hjemme (alt etter om det passer med siste ferga). Tror vi bare må stoppe et sted og kjøpe med oss mat
Hva baker du?Bare en kjapp tur innom for å ønske dere en fin kveldNå er det baking og så rydding frem til jeg stuper i natt Hehe
Stor fremgangSå bra da
Dere ogKos dere i helga
Satser på detDet er bra
Får håpe det ikke skjer igjen
Det er santHe he de barna altså
Vet hvem de øiker og ikke
Høres godt utHjemmelaget pizza
Ja gikk strålende begge plasser. Lillebror var ikke helt fornøyd med behandlingen men var nå forventetHåper det gikk fint i barnehage og hos kiropraktor![]()
Så bra daNei min samboer kjenner meg bedre enn det jeg troddefor jeg ble ganske sjokka
![]()
Idag var overraskende mye fremgang. Endel skrik men har roet seg. Spiste tydeligvis godt også. Og de fikk skifte bleie uten drama. Skjønner ingenting jegSå bra med fremgang. Her har han kun vært alene ett par timer. Hadde egentlig tenkt å ha en rolig, lang tilvenning med han og kose meg med den men med lillebror som selvsagt må til kiropraktor med ryggen og jeg med bekken så ble det ikke helt slik jeg hadde tenkt og håpet på. Heldigvis da at han tydeligvis tar det veldig fint;-)
Mye fremgang idagOi, så bragikk det fint?
Kjenner jeg er skikkelig stolt av henne idag jegÅ så bra! Det hjelper veldig på!![]()
Kjekt når det er slikIdag var overraskende mye fremgang. Endel skrik men har roet seg. Spiste tydeligvis godt også. Og de fikk skifte bleie uten drama. Skjønner ingenting jeg![]()