Helg her og. FantastiskYey helg for alle sammen nå
Deilig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helg her og. FantastiskYey helg for alle sammen nå
Deilig
Haha da slipper du å kjøpe den selv ihvertfallVet mannen har kjøpt den i bursdagsgave til meg. Han vet ikke at jeg vet det, men jeg vet ALT![]()
![]()
Ja. Det er fremgang absolutt.Godt de har gått bra den stunden hun var der
Når gubben kom bare smilte hun til han og lekte videreGår fremover da ihvertfall.
Noen trenger jo litt ekstra tid ❤
Nei min samboer kjenner meg bedre enn det jeg troddeÅ bare litt misunnelig! Det hadde aldri mannen funnet på her!!![]()
Hva slags bok?Nicehvis det blir bra vær så kanskje jeg drar på pokemonjakt sjæl. Nå har jeg jo en bok å lese så vi får se hva som frister mest
![]()
Den fikk strålendeHvordan gikk bhgdagen?
Så bra daSnakka mer med han nå når jeg kom hjem. Det hadde faktisk gått fint bortsett fra at de ikke fikk henne til å sove mer. Hørtes bare dramatisk ut når bhg ringte meg 1400.
Når gubben kom innom halv 3 hadde hun smilt til han, men bare lekt videre![]()
Nei kjedelig men heldigvis roet han seg fortUff da
Ikke godt å bli klort
Kos dere i helgaHelg her og. Fantastisk![]()
He he de barna altsåJa. Det er fremgang absolutt.
Viser seg at etter idag så tolerer hun fint de fleste bhg ansatte. Men ikke kontaktpersonen sin faktisk. Hun bare liker ikke henne.
Men de andre fikk skifte bleie på henne til og med
Hva baker du?Bare en kjapp tur innom for å ønske dere en fin kveldNå er det baking og så rydding frem til jeg stuper i natt Hehe
Så bra med fremgang. Her har han kun vært alene ett par timer. Hadde egentlig tenkt å ha en rolig, lang tilvenning med han og kose meg med den men med lillebror som selvsagt må til kiropraktor med ryggen og jeg med bekken så ble det ikke helt slik jeg hadde tenkt og håpet på. Heldigvis da at han tydeligvis tar det veldig fint;-)Ja det er sant. Ser den
Hun hadde fjerde dag idag
Første stund alene. 15 min først og siden hun ikke skrek panisk men mer sutregråt og var bare sur så la jeg henne 10. Og dro hjem. Gubben hent kl 1430
Da var hun trøtt og utrøstelig. Men stor fremgang idag![]()
Hva står på menyen?Hjemme fra besøk, nå dr det snart mat
Så godt det går strålende da.Den fikk strålende. Han storkoste seg
. Hadde komt noen tårer da en annen unge hadde klort han i ansiktet men roet seg fort når han fikk tutten. Så nå har han ett par små sår etter kloringen samt noen røde merker som får fra pannen/ved siden av øye og ned langs kinnet.
Det er braNei kjedelig men heldigvis roet han seg fort![]()
Hjemmelaget pizzaHva står på menyen?
Det høres nydelig ut! Vi har vel 1 time igjen før vi er hjemme (alt etter om det passer med siste ferga). Tror vi bare må stoppe et sted og kjøpe med oss matHjemmelaget pizza