Skravletråd August 2016

Good morgen damer! Da har jeg sendt mannen avgårde for å ordne solfilm på bakruta :) det så virkelig ikke bra ut da han skulle prøve å gjøre der sjæl :p
Og det er freeeedag :D woop woop!
Planer for helgen??
Goood helg:D
Her skal jeg følge barn i 3 barneselskap, ellers lite planer:)

Ja nesten litt vemodig også. Hvordan går det med dere? Har ikke dere også bhg start?
Ja det er sant. Ser den

Hun hadde fjerde dag idag
Første stund alene. 15 min først og siden hun ikke skrek panisk men mer sutregråt og var bare sur så la jeg henne 10. Og dro hjem. Gubben hent kl 1430

Da var hun trøtt og utrøstelig. Men stor fremgang idag :)

Hun har vært alene fire timer idag. Sov 40 minutter av de. De ringte klokken 14 og bad oss komme snart. For hun var så trøtt men fant ikke roen til at de klarte å legge henne. Jeg la henne før jeg dro
Går fremover da ihvertfall.
Noen trenger jo litt ekstra tid ❤

Holy! Jeg har da en snill samboer. Vi var på strømmen storsenter, går innom bokhandelen, jeg sier "se det har kommet en ny Harry potter bok jo" vi går for å spise, gubben sier han skal på do. Åå tror dere ikke han kommer tilbake med BOKA :o
Say whaaaaat!
Å bare litt misunnelig! Det hadde aldri mannen funnet på her!! :o

Å bare litt misunnelig! Det hadde aldri mannen funnet på her!! :o
Vet mannen har kjøpt den i bursdagsgave til meg. Han vet ikke at jeg vet det, men jeg vet ALT :p :p

Godt de har gått bra den stunden hun var der
Snakka mer med han nå når jeg kom hjem. Det hadde faktisk gått fint bortsett fra at de ikke fikk henne til å sove mer. Hørtes bare dramatisk ut når bhg ringte meg 1400.

Når gubben kom innom halv 3 hadde hun smilt til han, men bare lekt videre :p

Back
Topp