Det kam hendeMen godt for kroppen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kam hendeMen godt for kroppen![]()
Mhm veldig liteLite å søke på?![]()
Hvordan er formen i dag?God daghva gjør dere i dag ? Jeg har snuppa hjemme i dag til tross for formen ! Men vi koser oss
![]()
Hvilken farge?
7 t går nok fintMannen insisterer på at han skal kjøre de 7 timene hjem så da får jeg bare sette meg godt tilrette på passasjersiden og bruke tid på BV![]()
Jeg kjøter 8-10t når jeh drar hjem aleneSpørs vel hvor sta han er
Jeg syns personlig grensen går ved 5 timer som sjåfør på en dag, men noen trives jo mer bak rattet, mens 7 timer kommer han vel til å merke
Hvordan gikk bhgdagen?Storebror er alene i bhg litt idag også. Lillebror skal til kiropraktor og jeg var igår med bekkenet mitt. Mye mulig jeg blir sykemeldt 1 uke eller 2 fra permisjonen.
Hvordan gikk det?Jentungen sover i bhg. Jeg er hjemme.
Spent når de ringer når hun våkner og det blir for ille.
Dette er rart![]()
Helg blir det uansettHuset er et stykke fra mål, og lenger unna enn jeg hadde trodd for jeg hadde aldri trodd jeg skulle bake kaken etter middag! og lillesøster har vi rotet med søvnen til, de andre går tur med henne. Men bare kortere også våkner hun da etter en halvtime i stede for en drøy time for hun sover ikke lenge etter at vogna stopper. Så hun var krevende fra tre til vi gikk på badet halv sju.
Nå er mannen kommet hjem og vi har spist men jeg tror nok at jeg snart tar kvelden (ammer nå) etter at jeg har fått pakket inn gaven hans og litt sånn. Overlater da huset til mor og sønn som er nattedyr, og regner med at oppvasken blir tatt, ting havner på kjøkkenbordet igjen og stua og badet og gangen er relativt likt når jeg står opp selv om de legger seg så sent at de er trøtte på morgenen ;-)
I morgen skal uansett alle opp. Jeg har stått opp med babyen litt etter seks tre dager på rad, svigermor vekkes av ungene men blir liggende når de går og mannen har vært syk, derav at jeg har tatt flere dager i strekk
Helt greiGod kveld jenter... Alle hatt en fin sommer?![]()
Deilig for mammahjertet når skolestart går så lettJa var kjekt være der igjen. Samme plassen jeg gikk med OJ
åHH Så gøy han trives![]()
Lett blanding av vakter er sikkert greitSer jeg er satt opp på par i uka fremover de neste ukene. Trolig noe med at stillingen ikke er helt inngått siden hun jeg skal vikariere for enda ikke er fullt sykemeldt selv om hun burde bli det pga formen
Uff daHentet storebror etter ett par timer alene i bhg idag. Hadde gått kjempefint men en annen unge hadde skrapt han i ansiktet så nå har han en del skraper på ene kinnet.
Ja det var detJa og det var så nært..
Så koseligKb skal på sommerfest
Så skal vi tiø frognrparken
Har du fri i helga da?Slitsom. Tung for energi, men fullt kjør som vanlig på torsdager. Takk gud for gode folk på jobb og kaffe![]()
Husk du er supermamma for barnet dittJeg og. Nå skulle jeg ønske jeg var supermamma, om det bare fantes... Lille og pappa sover, mor ser på tv for å roe ned litt. Nå synes jeg vi kan vinne i lotto eller noe sånt i steden snart![]()
Tipper jubelen har stilnet nåSnart kamp
Hurrra
Flott dere kan bytte påJa. Er bare tungt at hun skal være sååå redd.. neste uke tar pappaen over